Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

svnfpudkA:
åh detta var en rolig lek

mongnom grunknurg pälsläp vulvluv tunknut (tongue tied) vurmruv

muffkrupp
stuntmjugg
runkpust

PMR:

c(o)unting* Skadeglädje

åhå Skadeglädje

SvaraCitera

df rqp: muffkrupp
stuntmjugg
runkpust

Hjärta

lekkamrater är bra jag gillar lekamråtter

SvaraCitera

svnfpudkA:
Hjärta

lekkamrater är bra jag gillar lekamråtter

lekmaneter

SvaraCitera

FruLiten:

skrev lite så för att har lovat mig själv att inte diskutera på allvar med idioter 

Eftersom...

image_13.jpg

SvaraCitera

Stekaren: Eftersom...

Har inte med om jag har fitta eller kuk =)

SvaraCitera

FruLiten:

Har inte med om jag har fitta eller kuk =)

Som du ser är det ett faktum att kvinnor inte går att argumentera med. Sök upp memen och kolla vad folk skrivit, du kommer märka att det inte bara är jag. Kvinnor kan inte argumentera, kom igen. Ni som kan vara ärliga om det kan jag respektera men ni som lever i förnekelse och bara tjafsar utan sakliga argument...suck.

SvaraCitera

Stekaren:

Som du ser är det ett faktum att kvinnor inte går att argumentera med. Sök upp memen och kolla vad folk skrivit, du kommer märka att det inte bara är jag. Kvinnor kan inte argumentera, kom igen. Ni som kan vara ärliga om det kan jag respektera men ni som lever i förnekelse och bara tjafsar utan sakliga argument...suck.

blablabla ärligt jag pallar inte sådant här, argumentmässigt så styrs jag inte av min vagina och jag pallar inte argumentera med dig heller för kan ändå inte ta dig på allvar eftersom du är ett troll

SvaraCitera

Stekaren: Som du ser är det ett faktum

Källa: 9gag

Bravo

SvaraCitera

Stekaren:

så du säger nu att kuken är en viktig del i argumentationsteknik? Det ä väl typ det män har som kvinnor saknar. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Fingerprints:

Källa: 9gag

Hjärta

SvaraCitera

Stekaren: Som du ser är det ett faktum att kvinnor inte går att argumentera med. Sök upp memen och kolla vad folk skrivit, du kommer märka att det inte bara är jag. Kvinnor kan inte argumentera, kom igen. Ni som kan vara ärliga om det kan jag respektera men ni som lever i förnekelse och bara tjafsar utan sakliga argument...suck.

Tröttnade du på att vara "snäll"? För uppmärksamhetskåt?

SvaraCitera

Vill ha sex ikväll. Kanske får sex ikväll

SvaraCitera
SOMBI

det var skönt igårkväll. 

SvaraCitera

Stekaren:

Eftersom...
image_13.jpg

tjejer har 4 milliarder färre hjärnceller än killar. lär dig att leva med det om du vill stoppa in den.

SvaraCitera

kan ha visat min pojkvän sexdagboken samt presenterat stekaren genom tiderna

det är ensamt att ligga på topp - alfahane

hehe ligga. Ska kanske ligga ikväll. hade jättelågt blodsocker förut och var ångestig men nu har jag druckit lite oboy och har en matlagande partner i köket. jo det är klart jag ska ligga ikväll. tipps och förslag på hur vi ska ligga? :))

SvaraCitera
latest comments older comments