Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments

Många kändisar förstår jag att folk tycker är snygga, men ser det i princip aldrig själv. Inte alla tycker angelina jolie och alla sånna är snygga heller [shake].

SvaraCitera

Duke:

Det tror inte jag då han blivit utsedd till Världens snyggaste man.

Av alla i hela världen? [confused]

SvaraCitera

ankzor:

Ljudbok är bra, vad lyssnar du på?

Lyssnar på The Hunger Games. Den är väl inte så hemsk.

SvaraCitera

Duke:

Det tror inte jag då han blivit utsedd till Världens snyggaste man.

😀
Veckorevyn awards eller?

SvaraCitera

lazertits:

Veckorevyn awards eller?

Nä, i People.

SvaraCitera

Idag hade jag sex, det var skönt![y]

SvaraCitera

Duke:

Nä, i People.

Då måste det vara sanning!

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Lyssnar på The Hunger Games

Aldrig hört talats om, vad handlar det om?

SvaraCitera

ankzor:

Aldrig hört talats om, vad handlar det om?

Auktoritär stat, barn som dödar varandra live i en dokussåpa, tonåringar som blir kära och pussegullas. Nu skall jag sluta OT:a.

SvaraCitera

kan klå plåthinken om jag så vill, behöver ingen 45-minuters-återhämtningsperiod (om jag tolkat inlägget rätt) och blir typ bara kåtare ju mer jag kommit.

fast idag har det bara blivit tre gånger (hittills).

mvh megaloman maniker

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Auktoritär stat, barn som dödar varandra live i en dokussåpa, tonåringar som blir kära och pussegullas. Nu skall jag sluta OT:a.

Funderat länge på att läsa faktiskt. Bra än så länge?

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Beror väl på hur länge jag vill hålla på. Kan komma rätt snabbt om jag vill, på, säg, en minut. Men, säg, om jag håller på i en kvart, det är inte

skrämd av en kvist:

blir typ bara kåtare ju mer jag kommit.

fascineras av er. känner ni er inte tillfredsställda och ba nu räcker det??
vad tänker ni på medan? ej samma sak hela tiden men ah
kanske borde tänka mer upphetsande tankar eller kolla dvärgporr medan så kanske jag kommer fem sex ggr

SvaraCitera

isola:

känner ni er inte tillfredsställda och ba nu räcker det??

per runksession/könsumgänge, ja, inte per dag.

isola:

vad tänker ni på medan?

Dold text: hemlis.[cute]

isola:

kolla dvärgporr medan så kanske jag kommer fem sex ggr

prova't!

SvaraCitera

skrämd av en kvist:

Dold text:

[sad]

SvaraCitera

skrämd av en kvist:

kan klå plåthinken om jag så vill, behöver ingen 45-minuters-återhämtningsperiod (om jag tolkat inlägget rätt) och blir typ bara kåtare ju mer jag kommit.

Jag behöver ingen sådan period, men jag kan känna mig sugen igen efter fyrtiofem minuter, menade jag. Känna ett behov, så att säga. (Känner dock inte alltid ett trängande snuskbehov sisådär hela tiden, men, när jag är sådan gör jag det!!!) Jag blir dock ej kåtare efter att jag kommit, måste ha en återhämtningsperiod på åtminstone trettio sekunder-en minut innan jag kan/ids/vill alls igen.

Tycker dock ej att det är roligt att hålla på i flera timmar på detta onanera-komma-vänta trettio sekunder-viset. Detta fyrtiofemminutersviset är dock trevligt, men inget jag gör vanligen.

Nonoton:

Funderat länge på att läsa faktiskt. Bra än så länge?

Inte så farlig, jag gillar den. Vet inte. Tror att den är lite tråkigare på svenska. Slölyssnar på den på utrikiska medan jag stickar, i allmänbildningssyfte. Blir ju film snart. Jag tycker varken att den är superduperotrolig eller dödstråkig. Trevlig. Gillar. Ganska mycket blod och geggamoja, sådant tycker jag om. (Inte sexuellt, nej.)

Detta kanske är lite dystopi-blodgeggamoja-misär-Twilight, eller något. Utan vampyrer. Fast bättre, och med annan handling.

isola:

fascineras av er. känner ni er inte tillfredsställda och ba nu räcker det??

Beror på!!! Ibland!!! Ibland inte!!!

isola:

vad tänker ni på medan? ej samma sak hela tiden men ah

Div. obskyra hemliga fantasier (som inte nödvändigtvis behöver involvera mig. Kan spela upp egenkomponerad porr i huvudet, då.). Och andra saker som inte är så obskyra och hemliga. Men ni får inte veta!!!

SvaraCitera
latest comments