självsexade i morse
var behövligt
trodde självsnusk skulle vara i onanitråden. Men kan säga att jag och Herr Höger har blivit bra vänner den senaste tiden. Tyvärr.
ninna:
ja. Dom sög.
Du har inte tänkt tanken att det kanske är du som är dålig?
isola:
vad hette du innan???
...bara haft en uråldrig användare som hette xninna 🙁
edit: okej inte uråldrig. ÄLDRE.
Duke:
Du har inte tänkt tanken att det kanske är du som är dålig?
THAT YOU WOULD EVEN SAY SUCH A THING. Nej men det är nog jag som är dålig, nej, min kropp som är dålig.
Dold text: anorgasmi
typ
Hade det bästa första-ligget i mitt liv inatt! Det varade i två timmar och var så sjukt nice att jag höll på att ramla ur sängen.
Har gått runt i ett mysigt sex-rus hela dagen och går mest runt och ler för mig själv.
r f1 cool ba så ni vet.
Är kåt
davvelito:
Är kåt
Ont: Åker till Gävle idag
fick lite inatt, nu är livet nice igen
Nintendo:
Blir um arga om man inte pratar med dem innan man slutar med p-piller?
trodde du menade om alla skulle ragea på dig här
Nintendo:
Okk, hoppas på detta. Om de blir arga på mig när jag kommer och ber att få en spiral uppförd i fettan så säger jag att jag inte visste bättre
tror du kan ringa direkt till en barnmorskemottagning isf!
när jag gick till um om det sa de typ "här har du numret till den här barnmorkemottagningen, ring när du får mens"
typ
Blivande_japan:
trodde du menade om alla skulle ragea på dig här
De bara "ÅHNEY ett um-barn!!!".
Blivande_japan:
när jag gick till um om det sa de typ "här har du numret till den här barnmorkemottagningen, ring när du får mens"
Ah, borde kanske göra detta då. Kan bara inte bestämma mig vad jag vill, är rädd för typ... jättemycket mens och jättemycket menssmärta . Fast å andra sidan så har jag haft mens i snart en månad, spiral lär inte göra det värre
Nintendo:
De bara "ÅHNEY ett um-barn!!!".
haha, men läste typ att du undrade om um skulle bli sura om du slutade äta p-piller och ej sa till tobbish eller ngt sånt, läste jättekonstigt! ;P
Nintendo:
Ah, borde kanske göra detta då. Kan bara inte bestämma mig vad jag vill, är rädd för typ... jättemycket mens och jättemycket menssmärta
Tror inte mina menssmärtor är värre, dock har jag ondare när jag har ägglossning. Hade mens 4 dagar förut, nu är det kanske en vecka, men de sista dagarna blöder det bara jätte, jättelite.
Dock kan du ju alltid ha en hormonspiral om du är rädd för sådant! Fast om du får mens nu fast du har minipiller så kanske du inte kommer slippa mens om du har en hormonspiral...
The Saviour:
fick lite inatt, nu är livet nice igen
det var väl en jävla tur!
Blivande_japan:
Tror inte mina menssmärtor är värre, dock har jag ondare när jag har ägglossning. Hade mens 4 dagar förut, nu är det kanske en vecka, men de sista dagarna blöder det bara jätte, jättelite.
Låter överkomligt!
Blivande_japan:
Fast om du får mens nu fast du har minipiller så kanske du inte kommer slippa mens om du har en hormonspiral...
Mm, vill slippa hormonerna, eftersom de är de som ställer till det nu. De har fungerat i flera år, men när jag börjar leva hälsosamt och gå ner i vikt, då blir de helt galna Då känns det bättre med kopparspiral, det borde inte ställa till lika mycket, hoppas jag. Borde kanske prata med um-tant/barnmorska och fråga om råd, de borde ju veta sådant
Blivande_japan:
haha, men läste typ att du undrade om um skulle bli sura om du slutade äta p-piller och ej sa till tobbish eller ngt sånt, läste jättekonstigt! ;P