Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments

Hej.

Jag är rätt outhärdligt pilsk, och vill inte ägna mig åt självtillfredsställelse, vill idka samlag. Fascineras över detta, då jag ändå inte kommer av att idka samlag. Happ. Detta är dock drygt, helt oavsett.

SvaraCitera

Hej
har kommit i en pilsk period men får ont av att få orgasm. det suger ganska hårt.

Hejdå

SvaraCitera

elverpigen:

får ont av att få orgasm

Var, hurdå?

SvaraCitera

annoyed:

Var, hurdå?

i mina vitala organ
Får ont dagen därpå också
typ som mensvärk ggr 388482 som kommer i "attacker" typ 15-20 timmar senare.

SvaraCitera

elverpigen:

mensvärk ggr 388482

Jösses! [chocked] Låter hemskt, hoppas verkligen det går över.

http://www.netdoctor.co.uk/sex-and-relationships/painful-orgasms.htm

SvaraCitera

🙂

SvaraCitera

förresten så hade jag rätt mycket sex i helgen var det bästa jag haft [blush]

SvaraCitera

Saknar min kk. Amerikaner är inte så himla snygga (ej överraskning iofs) så jag har hittills inte sett så värst många jag skulle kunna tänka mig att ligga med. Kommer ha sänkt mina standards något otroligt när vi är hemma igen... Ojojoj.

SvaraCitera

Hade sex i fredags (och lördag förmiddag). Nu vet jag dock inte när nästa gång blir pga anledningar. Vill inte ligga med någon annan heller.
This sux. Men det är väl mest närheten till personen i fråga jag saknar, inte sexet i sig.

SvaraCitera

WickedBarbie:

Kommer ha sänkt mina standards något otroligt när vi är hemma igen

Kommer ju vara bra när du är hemma igen, kan ha sex med allt so rör sig [wink]

SvaraCitera

Köpte halsband och koppel i zoo butiken. Kändes mäkta kryddigt.

SvaraCitera

Har precis onanerat och fått rn jättelång skön orgasm. Firar det med cigg och forum på altanen.

SvaraCitera

börjat finna skäggstubb högst orgasmiskt igen, har bett kkn att spara ut sedan två veckor, ikväll ska han kittla mig med sin behårighet[love]

SvaraCitera

Jag vill typ knulla [cute]

SvaraCitera

pojken jag gillar gillar ej mig, han gillar en annan tjej och inatt hade dom det säkert väldigt fint.

SvaraCitera
latest comments