Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments

reben

2,5 min 
fuck yeah

SvaraCitera

Hej jag är oskuld 🙂 

SvaraCitera

viktigt08:
Hej jag är oskuld 🙂 

Då skriver du i fel dagbok!

SvaraCitera

Kryptonian:

Då skriver du i fel dagbok!

du är fel

SvaraCitera

najs. RodnarSöt

SvaraCitera
höna

kanske får knulla med någon äcklig brat på summerburst nästa helg mmgmgm najs

SvaraCitera

drömde om sex
eller egentligen inte sex, drömde mest att jag.... blev förförd, typ

det är jobbigt, jag gillar inte att tänka på sex, jag hatar det

SvaraCitera
Kneko

Att lyckas få orgasm för första gången med sin flickvän efter flera försök..! Glatt skålande
Kan dessutom varit den längsta orgasmen jag fått, någonsin.

SvaraCitera

^ jättefint inlägg.

har bestämt mig för att sluta ta min ssri, men vet inte heller om jag orkar med att vara konstant snorpilsk hela tiden. så många dumma dilemman. nåväl.

SvaraCitera

Jag är så trött på tjejens spiral.. De gör så jääävla ont att ja totalt tappat lusten

SvaraCitera

Reeeetooo:
Jag är så trött på tjejens spiral.. De gör så jääävla ont att ja totalt tappat lusten

Dum fråga kanske, men ska det verkligen kännas?

SvaraCitera

Zymba:

Dum fråga kanske, men ska det verkligen kännas?

nej trådarna skall curla ihop sig men det tar ett tag tydligen o just nu känns dom istället som en fiskelina/ståltråd vilket gör förjävla ont 

SvaraCitera

man vänjer sig. jag tyckte också de gjorde ont i början, men efter ett tag gjorde de bara ont i vissa ställningar, och till slut inte alls.

SvaraCitera

iosib:
man vänjer sig. jag tyckte också de gjorde ont i början, men efter ett tag gjorde de bara ont i vissa ställningar, och till slut inte alls.

du fick ett hål i kuken som var anpassat. nu måste kuken knulla likadant varje gång. du kan bara knulla på ett sätt i varje ställning. kuken måste ha samma position. din kropp är böjd åt sidan, framåt och bakåt.

SvaraCitera
flicia

Jag och min kille kanske brukar ligga minst 3 gånger per dag vi umgås. I sommar kommer vi vara ifrån varandra i 3 jävla veckor! Hur fan ska jag klara mig? 

SvaraCitera
latest comments