Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments

Jag fick.åka hem. En.gång.från en fest av pappa s vän. Han såg mina trosor o.de slutade med att han spruta i min mun

SvaraCitera

Violine: Ps. Jag har aldrig använt glidmedel själv, men Violiner behöver inte glidmedel...

ne inte jag heller, det är ju fusk. Samt kan du sluta advertisea din fitta hela tiden? RodnarRodnarRodnar

SvaraCitera

men sure det är ett alternativ

SvaraCitera

Violine:

Alltså, jag tänker att jag säkert skulle gilla det lite hårdare men det känns som att män kommer fort när man vaniljar, borde de inte komma på 2 sekunder om det är lite hårdare?

har inte tänkt på det så mkt faktiskt? kanske beror på att de känner mindre eller vilka tekniker som används när det är hårdare. har varit med om gånger där de ba "ska jag komma?" så har man kört på ordentligt i 20 min typ, så gör de så de kommer inom sekunder.

är nog bara magi det dära

SvaraCitera

Tickstart:

ne inte jag heller, det är ju fusk. Samt kan du sluta advertisea din fitta hela tiden? RodnarRodnarRodnar

Hahaha, men det är ju sexdagboken!! 

019linnea: har varit med om gånger där de ba "ska jag komma?" så har man kört på ordentligt i 20 min typ, så gör de så de kommer inom sekunder.

De typ håller i sig? Kan de göra sånt? Mitt ex behövde hutlöst många pauser... Jag brukade hinna tappa lusten. 

SvaraCitera

Violine:

De typ håller i sig? Kan de göra sånt? Mitt ex behövde hutlöst många pauser... Jag brukade hinna tappa lusten. 

haha låter som vi pratar om en främmande art från discovery channel. men undrar fan också.. 

SvaraCitera

019linnea:

haha låter som vi pratar om en främmande art från discovery channel. men undrar fan också.. 

Gör vi inte det?!?! Penisbärare är väl en främmande art? XD XD XD

SvaraCitera

Violine:

Gör vi inte det?!?! Penisbärare är väl en främmande art? XD XD XD

de är en främmande art! har träffat allt för många slingriga sådana :'((

SvaraCitera

019linnea: de är en främmande art! har träffat allt för många slingriga sådana :'((

Ugh ja, de är synd att några av dem får ens knän att darra och ens mun att stamma... :/ 

SvaraCitera

Violine:

Ugh ja, de är synd att några av dem får ens knän att darra och ens mun att stamma... :/ 

haha ja, ibland känns det ju så!!

SvaraCitera

era små sluts Rodnar

SvaraCitera

Tänk på er egen njutning och var rädd om era slemhinnor hallå

SvaraCitera

mm!

SvaraCitera

Rodnar jaaaa

SvaraCitera

Jag känner mig rätt oslampig. 

1, Ska inte ha sex förrän personen och jag erkänt känslor för varandra.
2, Målet är att lyckas vara singel i ett år, det har jag ju aldrig gjort. 
3, Jag SKA lära mig att köra på egentid, tror det kommer hjälpa mig i mitt nya liv i celibat. 

Varför inte ha sex? För att jag får känslor så fort jag ingår i en sexuell relation och jag vill se ifall jag kan få en starkare relation om jag gör tvärtom. Det tror jag nog.

SvaraCitera
latest comments