Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

Blivande_japan:
fan studentkalas

d va längesen

har varken släktingar jag umgås med, vänner, eller syskon som inte redan tagit studenten sen några år tillbaks.

el juste dan tog ju studenten förra året

fan d känns längesen iaf

Det är andra helgen i rad som jag går på ett. Och alla är väl lika jävliga ändå men vad ska man göra liksom? Dessutom passar inte tjejer i såna där mössor för fem öre. På killar kan det se manligt ut skepp ohoj duvet men så fort jag ser en tjej ta på sig en då är hon plötsligt ful som stryk oavsett hur frsch hon var innan! Klänningarna är väl okej men mössorna, hell no!

SvaraCitera

Knegaren:

Det är andra helgen i rad som jag går på ett. Och alla är väl lika jävliga ändå men vad ska man göra liksom? Dessutom passar inte tjejer i såna där mössor för fem öre. På killar kan det se manligt ut skepp ohoj duvet men så fort jag ser en tjej ta på sig en då är hon plötsligt ful som stryk oavsett hur frsch hon var innan! Klänningarna är väl okej men mössorna, hell no!

lol

SvaraCitera

min studieframtid: 

skolavslutning snart. bara ett år kvar i grundskolan. ska sedan läsa natur och efter det sitta i skolbänken 5,5 år till för att plugga till läkare.
fick reda på mina betyg idag, förresten. har höjt mig väldigt mycket mer sedan ht. känns bra, allt slit ger resultat. 

SvaraCitera

passe aro :

så...6,5 timmar? 

jupp! Cool

SvaraCitera

Skriver på kandidatexjobbet

tror bakgrundskapitlet snart är klart åtminstone

sen blir det till att försöka skriva diskussion och slutsats

SvaraCitera

Blivande_japan:
Skriver på kandidatexjobbet

tror bakgrundskapitlet snart är klart åtminstone

sen blir det till att försöka skriva diskussion och slutsats

när ska det vara inne

SvaraCitera

passe aro :

när ska det vara inne

typ augusti

redovisar sent pga min partner är rätt illa skadad så vi hann ej klart till redovisningne nu i slutet va maj. dessutom ska jag göra klart själv nu

SvaraCitera

då ska man plugga musikteori dåParty

SvaraCitera

tevepro:
då ska man plugga musikteori dåParty

skulle inte du gå ngn tryckutbildning?

SvaraCitera

Blivande_japan:

skulle inte du gå ngn tryckutbildning?

vilket bra minne du har. ja den startar i januari tyvärr. detta är sommarkurs.

SvaraCitera

tevepro:

vilket bra minne du har. ja den startar i januari tyvärr. detta är sommarkurs.

klart jag har [cool]

aha okej! 

om du tänkt gå den där som är ute i typ botkyrka eller tumba vet jag vem du kommer få som lärare! han är 1 mkt trevlig å rolig gubbe

SvaraCitera

Ska jobba idag. Är glad över regnet för jag och barnet jag är barnflicka åt har inte haft inomhuslek på jättelänge i och med det fina vädret. Äntligen har jag en ursäkt till att vara inomhus. 

SvaraCitera

Blivande_japan:

klart jag har [cool]
aha okej! 

om du tänkt gå den där som är ute i typ botkyrka eller tumba vet jag vem du kommer få som lärare! han är 1 mkt trevlig å rolig gubbe

japp det är det! alla lärarna verkade trevliga.

SvaraCitera

Blivande_japan:

typ augusti

redovisar sent pga min partner är rätt illa skadad så vi hann ej klart till redovisningne nu i slutet va maj. dessutom ska jag göra klart själv nu

ah oki! 

jag väntar på mitt betyg.Party

SvaraCitera

tevepro:

japp det är det! alla lärarna verkade trevliga.

nice! har bara haft labbar med en av dem så har inte koll på de andra, men han verkar som sagt nice!

passe aro :

ah oki! 

jag väntar på mitt betyg.Party

nice!

vad tror du att du får?

jag är lite frustrerad över att mitt arbete inte känns så bra... godkänt kan det säkert bli, men kanske inte så mycket mer än så... :-/

jag kommer dock bli bedömd "snällare" eftersom det har varit så mkt krångel och jag nu måste göra klart den själv

SvaraCitera