Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

Var på Siusmöte på arbetsförmedlingen idag. Va la sköj. Party

SvaraCitera

Mitt jobb är semester Cool

SvaraCitera

Knegaren:
Hårdkörning på kneget idag. Tror bestämt att tiden går långsammare nu när det är första veckan efter semestern, nåja, snart är man tillbaks i hjulet.

Vad jobbar du med bror? 

SvaraCitera

matteuppgifterna är nu rättade, väntar ba på att bli uppringd på typ tisdag för att få ngn sorts muntligt prov

har precis lämnat in kexjobbsuppsatsen till hanledaren också

SvaraCitera

har precis lämnat in skit1 till examinatorn

SvaraCitera

csn har sagt att jag kan få pengar i år igen. det känns bra

SvaraCitera

Järn:
det är pga äcklig kommunal ist för statlig

Man måste ju faktiskt hålla med majoren om något är jag rädd.

SvaraCitera

håller på att förbereda min muntliga presentation

känns inte som jag hinner med någonting på mina 15 min.......

SvaraCitera

Har börjat plugga igen, känns fett bra att ''göra något vettigt om dagarna'' även fast jag typ bara har två lektioner Tisdag-Torsdag.

Har håla, tillbringar tiden hemma istället för i deprimerande skollokaler som framkallar ångest.

Gillar inte min nya klass, den känns blond. Fast vi läser med komvuxarna, de verkar lite engagerade.

Blev för övrigt tagen för att vara förstaårs elev idag, hallååååå jag är året äldre än treorna och ni tar mig för att vara sexton?! Känner mig kränkt, haha.

SvaraCitera

så sinnessjukt nervös och ångestfylld inför presentationen idag.

att jag vet att min examinator är djävulen reinkarnerad gör ju knappast saken bättre....

SvaraCitera

Blivande_japan:
så sinnessjukt nervös och ångestfylld inför presentationen idag.

att jag vet att min examinator är djävulen reinkarnerad gör ju knappast saken bättre....

Gick dt bra då

SvaraCitera
reben

imorgon elr i övermorgon får jag reda på om jag får stanna kvar på mitt jobb. försöker förbereda mig på att börja plugga igen, känns som att försöka förbereda sig på att gå genom isen , vem vill göra d

SvaraCitera

passe:

Gick dt bra då

menade imorgon!

har imorgon!!!! 🙁

SvaraCitera

ska snart börja skriva uppsats, pepp. ska börja på andra boken jag behöver nu i dagarna.

inväntar tentaresultat, jävla jävlar som nekade mig plats i våras, ska bli gött. fick en fråga om syrien.

har blivit lurad på en del OB pga okunskap om timrapportering som min chef inte förklarat för mig. känner mig som en idiot som inte kollat upp't förrän nu. ska bli gött o håva in mer stålar postumt.

SvaraCitera

Arbeta på Måndag. Känner att detta är rutin nu. Bra det kanske.

SvaraCitera