Tycker dock att provrn + inlämningen borde täcka det som de där småuppgifterna handlar om, men nåväl.
nöbby:
Läraren sätter betygen då, har fått A på ett prov och en inlämning och C på ett annat prov.
okej. blev inte klokare av det där. det hela känns rätt godtyckligt att ge en elev F om den inte t.ex. gör en kompletterande uppgift - men får A om den gör uppgiften ifråga.
oh well. kanske jag som missuppfattar.
passaro:
okej. blev inte klokare av det där. det hela känns rätt godtyckligt att ge en elev F om den inte t.ex. gör en kompletterande uppgift - men får A om den gör uppgiften ifråga.oh well. kanske jag som missuppfattar.
Ah, nä jag tycker också att det är skumt, men det kanske är något enstaka mål som inte täcktes av proven/inlämningen och för att få godkänt måste man ju ha klarat av alla kriterier på E-nivå.
finns lärare som säger att man får f för minsta lilla
Jag har problem med att slutföra en uppgift. För att kunna få mitt önskade betyg behöver jag: "djupgående och från olika synvinklar redogöra för de mänskliga rättigheterna.". Jag behöver också: "..utförligt och från flera perspektiv redogöra för hur Sverige följer MR och orsakerna till det.". Javisst, det kan jag göra - men det är bara ett litet problem: inget av det material du, läraren, har tillhandahållit oss med möjliggör en särskilt djup eller komplex analys av ämnet. Inte har något emot att leta rätt på informationen själv, men det var ingen som nämndes och det gör mig lite " : / ".
Nu förstår jag inte vad hon vill ha av mig och det känns dåligt och förvirrande.
Glad och lättad, får lite anstånd med uppgiften. Jag tror rentav att den därför kommer att gå snabbare att utföra.
ära studiedb,
K
Jag är väldigt nervös fortfarande efter matte nationella igår. Jag måste få A, annars är allting förstört. Imorgon har jag ett litet tal i svenska med en grupp, som jag inte valde själv för att jag inte har några vänner i klassen. På fredag har jag ett annat tal och på tisdag ett lite större tal i historia, sen är det jullov.
Satte på en 2 timmars daft punk mixtape. Tänkte bli klar under dens körning.
16 minuter inpå andra omgången av mixtapen. Inte klar än. DET ÄR EN SÅ GALET TRÅKIG LÄXA.
Kudhos: Satte på en 2 timmars daft punk mixtape. Tänkte bli klar under dens körning.
åh nice. finns det på spotify tro? jag älskar älskar älskar daft punk och tycker det är asnice att plugga till men har ingen bra playlist.
snoret:
åh nice. finns det på spotify tro? jag älskar älskar älskar daft punk och tycker det är asnice att plugga till men har ingen bra playlist.
Inte den bästa mixtape:n men den har högt tempo som fa-an så jag hoppades på att den skulle hjälpa.
It didn't.
Inte den bästa mixtape:n men den har högt tempo som fa-an så jag hoppades på att den skulle hjälpa.
It didn't.
tack!!!hahaha aw. får hoppas jag har mer tur än dig!
hej studiedagboken!
jag har nu lyckats skriva lite mer på uppsatsen. plockat bort en del och lagt till en del. känns bra att vara produktiv. hoppas det fortsätter såhär.

lol
öppnade kap 1
läste två rader
o ba "nu har ja pluggat tillräckligt"
och helt ärligt få en känsla av att jag faktiskt pluggat lol

lol skrämselpropaganda på samhällslektionen
På måndag börjar jultemat, gött att slippa riktiga lektioner.