Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

är så himla trött på sektions- och kårverksamhet just nu. känns som om det bara är en samling av idioter som förespråkar svågerpolitik.

SvaraCitera

Har lärt mig mycket om antirasism idag, mysig föreläsare.

SvaraCitera

uh

har århundradets ångest över att jag vantrivs så fruktansvärt på mitt jobb just nu, och jag har säkert bränt alla broar till att någonsin få ett gott omdöme därifrån eftersom jag den senaste månaden tagit emot klagomål på att jag "har en dålig attityd"

det här är en arbetsplats där jag dagligen handskas med otrevliga kunder, stress som gör att jag går av varje pass med magkatarr och rent ut sagt elaka chefer och kollegor

orkar inte ens

SvaraCitera

uh

har århundradets ångest över att jag vantrivs så fruktansvärt på mitt jobb just nu, och jag har säkert bränt alla broar till att någonsin få ett gott omdöme därifrån eftersom jag den senaste månaden tagit emot klagomål på att jag "har en dålig attityd"

det här är en arbetsplats där jag handskas med otrevliga kunder, stress som gör att jag går av varje pass med magkatarr, hånfulla kommentarer från chefer och medarbetare som gör sitt bästa för att trycka ned en

orkar inte ens

SvaraCitera

4 dagar kvar på jobbet. Ska bli jävligt skönt.

SvaraCitera

Sillstryparen:
4 dagar kvar på jobbet. Ska bli jävligt skönt.

vikka dagar jobbar du din bajs

SvaraCitera

Blivande_japan:

vikka dagar jobbar du din bajs

Mån tis tors fre

SvaraCitera

Sillstryparen:

Mån tis tors fre

GÖTT MED LÖRDAG LEDIG DÅ IAF
CAPS FICK DU OCKSÅ PGA PRATADE NYLIGEN MED TICKSTART

SvaraCitera

terrormat: det här är en arbetsplats där jag handskas med otrevliga kunder, stress som gör att jag går av varje pass med magkatarr, hånfulla kommentarer från chefer och medarbetare som gör sitt bästa för att trycka ned en

vad jobbar du med? :/

SvaraCitera

Tigerdrottningen:

vad jobbar du med? :/

restaurang

SvaraCitera

YES! Vi har ÄNTLIGEN löst ett problem som varit skitjobbigt att ha att göra med på e-supporten. Ååååh äntligen.

SvaraCitera

Har varit på jobbet i fem timmar snart och har typ fått runt tio beställningar kanske. Fett.

SvaraCitera

Kort vecka, jobbar ba idag och imorgon sen fyller jag år och får besök från utlandet och allt

Wööö

SvaraCitera
reben

usch fattar verkligen inte jag ska börja skolan
fattar verkligen inte vafan som händer
detta e mardröm

nog fel tråd
vill ha ett schema iaf som jag kan stirra på

SvaraCitera

Känns helt ok att börja nian, ska ta det chill

SvaraCitera