Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

kakakaka:
Okej skalan ska beskriva aktörens vs strukturens relation/er.  Jag förstod var strukturen är. (Ett m längst upp i 1 pyramid) och aktörerna är pilar + streck nedanför, typ stora bokstäver vid varje turn. Men helt plötsligt är det ett litet n vid slutet.  Ska det beskriva strukturens ändelse eller aktörens? Jag fattar inte varför det är ett litet n ist för stort när alla andra har varit stora.  Förstår själva modellen men inte den där detaljen.

om jag känner till min tur ordentligt så kmr det där vara 1 avgörande fråga på tentan.

finns d ing1 du kan fråga då?

SvaraCitera

ont är klar med veckans studier. sååå skönt. har fan köttat senaste veckorna

SvaraCitera
Kudhos

Lämnade in första halvan av 3D kursen. Så jäkla götttttttTTTtt

Sitter nu och nöter gamla tentor för omtentan på lördag. Känner mig småsäker ändå men det gör man alltid med gamla tentor...

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

finns ingen motivation till att plugga. dåligt skäms åter över att ha tagit en plats som någon som faktiskt förtjänat den kunnat få istället.

SvaraCitera

skickade in inlämningsuppgift för ett tag sedan woppwopp. duttit. 

SvaraCitera
reben

säger till en i min grupp att på min dator ser det ut som han använt vit text på vit bakgrund men att det säkert är något som är konstigt på min sida. hans reaktion: NEJ DET HAR JAG INTE GJORT JAG ÄR VÄL INTE DUM ??? DÅ SER MAN JU INTE ???

c:a
wtf

SvaraCitera
reben

e så trött på att va trevlig mot folk jag inte gillar

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Läser bok om ryssarnas historia... närmare bestämt ett kapitel dedikerat vodkans betydelse.

SvaraCitera

Arbetsförmedlingen på måndag igen, vafaaaaaan... 

Vardagen raserad. 

En sölle fan plugga alltså. Men skulke säkert säga tvärtom då. 

SvaraCitera

Vill knulla aktör- och strukturskalans mama. :((((

SvaraCitera

Jag har jättemycket att göra och känns ba helt hopplöst. Kommer jag verkligen hinna?????? Åh.

SvaraCitera
reben

redovisningen över, nu kan man äntligen koncentrera sig på tentan o inte nå tramsuppgift. 

skakade som fan när det var min tur måste verkat nervösast av alla. börjar bli irriterad på det där. går ju inte över. o sen nästa gång tänker man ba på att man kanske skakar så blir d ännu värre ???? borde gått klart retoriken

SvaraCitera

Jag har varit borta två ggr i veckan. kommer att bli utkastad. måste bli bättre på att ta mig till skolan

SvaraCitera
Kudhos

Har pluggat tentorna men asså, svårt att hålla motivationen igenom. Är en gnutta osäker liksom oavsett

SvaraCitera
Kudhos

hPm9eRW.jpg

representerar plugget väl

Kommer kugga så hårt 😀 😀 😀

SvaraCitera