Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

Kudhos:

tyckte bara att det var lite sött

aha tack 🙂

SvaraCitera

vetefna hur jag ska hinna skriva denna jävla uppsats
kmr inte gå
åh får ångest av tanken

SvaraCitera

amerikanen vil latt jag ska läsa allt han skriver hela tiden
han copypastear en massa i vår konversation o ba how does this sound?

man ba hALLÅ FUCK YOU DU VET ATT AJG ÄR STRESSAD OCH SKRIVERL ÅTM IGVAAAA

SvaraCitera

har mitt första möte med handläggare på torsdag(sjukskrivning eller w/e borde också räknas okok)

SvaraCitera

skulle egentligen på föreläsning idag. men så fastnade jag på toaletten i 17 min vilket förstörde mitt morgonschema så hade ej ngn lust längre. att jag dessutom varit på exakt samma föreläsning två gånger tidigare (för 1 och 3 år sedan) höjde ju inte direkt min motivation. 

jävla matte. ska kolla vad kapitlet handlar om nu.

SvaraCitera

har lämnat in uppsatsjäveln nu
den känns som den är skitdålig 
särskilt i jämförelse med alla andras
läser deras nu och ba shit uhgfdhgufogofshgufoshug

aja jag är körd kul woho

SvaraCitera

Har lämnat in min uppgift idag, det har varit mycket kämpigt och har krävt mycket tårar men nu känns det ganska behagligt. Jag hoppas på att få i alla fall ett godkänt alternativt komplettering. Jag har inte tidigare gjort så här stort arbete förr så förstår om jag får komplettering. Vet inte hur lång tid det tar innan jag får mitt resultat, vill ha det NUUUUUUU hehe

SvaraCitera

Dock insåg jag att min nya historiauppgift har redan startat, men har 21 dagar på mig att färdigställa. Jag "längtar" efter resultatet från förra arbetet så jag vet vad jag gör rätt och fel.
Nästa arbete handlar om tro och påverkan i Europa.

SvaraCitera
reben

borde plugga inför salstenta men orkar verkligen inte hoppas jag får arbetsintervju på fredag förmiddag så jag slipper detta

SvaraCitera

tänkte sätta mig å räkna lite dubbel/trippelintegraler inför lappskrivning på torsdag
fun fun fun

SvaraCitera

kan den där jävla idioten rätta min statistikuppgift så jag vet om jag behöver komplettera den samt vilk1 betyg jag får.....

SvaraCitera

dormant joy:
pluggar till civilingenjör, går bra

vilk1 sorts?

reben:
borde plugga inför salstenta men orkar verkligen inte hoppas jag får arbetsintervju på fredag förmiddag så jag slipper detta

drygt! vad är d för arbetsintervju?

SvaraCitera
reben

Blivande_japan: drygt! vad är d för arbetsintervju?

nån kundtjänstgrej samma som vanligt men inte fått nå tid ännu

SvaraCitera

reben:

nån kundtjänstgrej samma som vanligt men inte fått nå tid ännu

aha!

SvaraCitera
reben

Blivande_japan:

aha!

asså dom har ringt o sagt att dom vill intervjua mig men kunde inte komma på den tiden dom föreslog så dom skulle återkomma uewh

SvaraCitera