3 sektioner kvar tills andra revisionen av C-uppsatsen är klar. Det känns som att denna revision är 10000 gånger bättre.
Nice
Hazel:
Efter 1,5 vecka på praktiken:blivit olyckligt kär
föreläst för sociologistudenter om statistiskhänder jävligt mycket just nu
ring om du vill prata av dig!
🙁 måste försöka bli bättre med ekonomin. Hade som mål att spara ~15k varje månad eftersom det ändå blir över om jag hållit min budget efter utgifter/mat/litesmåttogott
men lagt allt på skit.. fattar inte vad det är med mig och min ekonomi. Tror jag ba gillar känslan av att kunna gå in o köpa vad ja vill nä ja vill typ.
är totalt black vid slutet av månaden trots 15k mer i lön än vad jag haft tidigare o då har jag ändå haft pengar över
så det känns som att sparkontot står ruskit stilla/parkerat
så det blir inge köp av bostad nästa år int
nog det som stressar mig jättemycket... har sån ångest över att ca nästan alla 23-27 åringar jag träffat här nere i sthlm har köpt eget redan. Så kommer jag ..halvt WT som slösade halva livet på supa/festa elr sitta instängd 😀 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
sitter och oroar mig över detta istället för att oroa mig över att skaffa hyresrätt som är ca viktigaste av allt nu så att jag ej blir av me jobbet pga bostadslös 😡
Mkt på jobbet
Måste bli bättre på att koppla bort det när jag är ledig
En dryg månad in i pluggandet.
Är trött som fasen och det är förjävligt att gå upp på morgnarna.
Kul kurs dock.
alltså fan vad dom snackar skit om varandra på jobbet. typ säger att andra är värdelösa och sånt?? man vill ju veta vad dom säger om mig isåfall, eller inte?
struntade t ex att hjälpa kollega idag pga hade slutat o var jättetrött o kände jag hade hjälpt tillräckligt genom att faktiskt komma in idag fastän jag inte gjort mig tillgänglig för jobb. fast va allra mest hon frågade mig typ inte rakt ut, kände jag? hm fuck nu kmr dom snacka om mig o hur värdelös o taskig jag e 🙁
b1son: alltså fan vad dom snackar skit om varandra på jobbet. typ säger att andra är värdelösa och sånt?? man vill ju veta vad dom säger om mig isåfall, eller inte?
Hahaha know the feeling. Vi gjorde det på mitt senaste jobb. Snackade skit om alla när de inte var i närheten och påtalade deras fel och brister. Tänkte exakt likadant som du "hmm, undrar vad de säger om mig?". Antar att jag aldrig får veta.
ska på konferens
hallå jag vill vara hemma och titta på ullared och klappa min katt, sluta inkräkta på min fr4itid!!!!!!!! :@
ombyttaroller:
Hahaha know the feeling. Vi gjorde det på mitt senaste jobb. Snackade skit om alla när de inte var i närheten och påtalade deras fel och brister. Tänkte exakt likadant som du "hmm, undrar vad de säger om mig?". Antar att jag aldrig får veta.
hm fattar man behöver ventilera o sånt men alltså fyfan vad korkat det är, tänk om personen de snackar om råkar få reda på det? plus bara åh vilken bra arbetsmiljö det blir
hm fattar man behöver ventilera o sånt men alltså fyfan vad korkat det är, tänk om personen de snackar om råkar få reda på det? plus bara åh vilken bra arbetsmiljö det blir
Det var en som fick reda på det. Personen hade sagt att en annan kille var falsk och då berättade jag det för den andra killen som konfronterade den första personen, men då vågade han inte stå för vad han sa utan kom med löjliga bortförklaringar.
ombyttaroller:
Det var en som fick reda på det. Personen hade sagt att en annan kille var falsk och då berättade jag det för den andra killen som konfronterade den första personen, men då vågade han inte stå för vad han sa utan kom med löjliga bortförklaringar.
ja men det är väl klart. vfr skulle man snacka bakom ryggen på folk om man vågade säga det till dom egentligen?
uuuh, jobbar natt för första gången
hoppas jag håller mig vaken och inte däckar
när World Values Survey delar ens blogginlägg.... #fuckyeah