Försöker motivera mig själv att gå hem från jobbet men har ingen lust att sätta mig på tuben i rusningstid
Men är hungrig samtidigt så borde verkligen börja röra på mig.
019linnea:
Missade dagens lektion (ok var inte lektion men förmodligen samling) pga somnade ca 30 min innan jag skulle upp. Sen var det ingen återvändo och reagerade ej på alarmethar ångestbomb och överväger att gå till apoteket ögonaböj för att hämta ut sömnmedicin. Får flashbacks till 3:an i gymnasiet då jag missade sisådär 50% av lektionerna pga sömnproblem uhu. Hoppas att det inte ska återkomma på denna kurs då jag har fixat boken och allting
Kan relatera. Hoppas medicin hjälper!
mvh vaknade för en halvtimme sedan
Har såklart en uppgift att göra under praktiken. Har inte börjat än men den ska bara vara 2 A4 lång. Känner mig lite stressad ändå för jag fattar den typ inte. Ordbajs incoming!
PMR:
Kan relatera. Hoppas medicin hjälper!mvh vaknade för en halvtimme sedan
jaa skulle vara så skönt, minussidan är att man blir hög på dem men sömnen blir bättre
:DD
har börjat söka några kurser för komvux i sthlm. funderar på att ta mig söderut igen och det kanske är en extra morot att fixa nuvarande kursen i s-vall
Funderar på hur mer taktiskt det vore att inte vara öppet trans i mitt jobbsökande. Det kan ju inte gå sämre. Sett till hur trevligt och öppensinnat samhället är rent generellt kanske det är minst dåligt att göra så och bara tiga. Det är ju ändå bara obekvämt. Att vara den jag är duger i alla fall inte. Fördelen med att vuxit upp i en elitistisk familj är ändå att jag lärt mig hur chefer och rekryterare fungerar. Borde agera som om jag lärt mig något.
Hatar uppsatsskrivande - får mig att vilja sluta plugga till lärare och endast ligga i soffan och äta chips. 
blev just klar med en uppgift jag dragit på ett par dagar. skönT
blev klar med en liten komplettering av förra uppgiften. ska nu ge mig på en annan som jag är försenad med.... hehe... hoppas att min (dessutom enda) klasskompis också håller på med den fortfarande
Har inte börjat med min uppgift än..... den ska inte in förrän 10 januari men då jag har jullov 16 december - 9 januari hade det ju varit skönt att faktiskt kunna vara ledig då. Jaja yolo osv
Blev klämd på låret idag av en gubbe som alltid glor på mig. Uh ska be någon ta tag i det där
(På jobbet dvs)
019linnea:
Blev klämd på låret idag av en gubbe som alltid glor på mig. Uh ska be någon ta tag i det där
Sa du till gubben? (Det hade nog inte jag gjort/vågat)