Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

NEMI
 NEMI

Skönt självdestruktiva tankar genom hela omtentan. Hur svårt kan det vara att lära sig någonting 🙁 återigen är hatet inte obefogat.

SvaraCitera

Kanske blir klar idag redan??? Tänkte skriva "lättaste hemtentan ever" men pinsamt om jag skriver så och sedan failar Cool gillar egentligen inte när det känns lätt för då tror jag att det bara känns så för att jag inte har fattat uppgiften..... yup 

SvaraCitera

Ok känns som jag har missuppfattat allt och kommer få IG 
tre veckors ångest nurå

SvaraCitera

jaha så egentligen borde jag söka rätt på de personerna som ansvarar för om jag kommer in på komvuxet i sthlm, om det finns bistånd för sånt osv men kunde inte låta bli att söka jobb här i sundsvall. skickade precis in en enormt entusiastisk ansökan till åhléns men får dåligt samvete eftersom jag vet att jag egentligen inte vill något annat än att flytta till storstan ASAP

edit: blev en ansökan till nu för ur&penn. uh vill så gärna jobba

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jag orkar inte det här. Det får mig att må så fruktansvärt dåligt. Önskar jag var behövd. Att jag hade någon kvalitet som tillförde något till något större. Det spelar ju ingen roll hur mycket jag söker eller vad. Fast kan ju inte ens plugga så varför tro någon skulle betala för min närvaro.. borde ju veta bättre än så.

SvaraCitera

Har suttit och deppat idag istället för att fixa något av allt som måste göras. gr8

SvaraCitera

Ska vara på onkologen i fyra veckor nästa praktikperiod. Känns intressant men läskigt. Farmor, farfar och morfar dog i cancer Ledsen Tur att det var några år sedan den sista av dem dog så jag har hunnit distansera mig till det... 

SvaraCitera

Nu har jag väntat ca 1/3 av spärrtiden för att söka på nytt till GMU och vad fort det gåår ändå. Funderar på om jag ska försöka ordna någon mer arbetserfarenhet som är militär-relaterad. Överväger annars att satsa på polisyrket längre fram väl jag har b-körkort kirrat

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Måste klara det här skitet så jag kan jobba med något och söka arboristutbildning

SvaraCitera

ska på jobbintervju på onsdag. det är ett jobb som jag tror jag har ganska goda möjligheter att få och känner mig kluven inför det. vet ej om jag är tillräckligt stabil psykiskt för att klara av ett så krävande jobb. dock behöver jag verkligen ett fast jobb för att kunna få en lägenhet, vilket i sin tur är jävligt svårt att få... sen skulle det bli strul med a-kassa om jag tackar nej. så oavsett om jag vill eller inte så måste jag tacka ja om jag blir erbjuden tjänsten. bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. 

SvaraCitera

jag vet inte vad jag vill göra egentligen. jo, egentligen skulle jag vilja göra en massa andra saker än att leva i hamsterhjulet. känns som allt jag har gjort i livet har jag gjort för att det är det man ska göra och förväntas göra (och för att man behöver en inkomst för att kunna leva). vill inte leva det livet, men vet ej hur jag ska ta mig ur det.

SvaraCitera
Hando

Måste faktiskt erkänna att det var betydligt lättare att jobba natt än jag trodde det skulle vara. Lite trött vid 04-tiden men då är det nära hemgång så man biter ihop.
Kanske inte är så dumt att jobba 4-skift ÄNDÅ, även om det kommer vara fruktansvärt segt att jobba fredag, lördag och söndag när det börjar bli sommar.
Men får hoppas man kan ta 6 veckor semester så man kan ta vara på det fina vädret så mycket som möjligt. Söt

SvaraCitera

Äntligen lämnat in rapporten.

SvaraCitera
reben

skickade in världens sämsta draft för 2,5h sedan. känner verkligen att jag inte bryr mig. 
har klasskompisar det är det enda viktiga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Borde försöka tänka mindre på jobbletande och mer på hur jag ska hitta mer energi till att bli klar med skolan. Satans svårt bara när så mycket tankar läggs på hur jag ska kunna ha en fungerande vardag utan pengar. 

SvaraCitera