Lmao chefen ringde 2 sekunder efter att jag vaknade nyss och kollade läget med sin stressiga ton i rösten, så svarar jag och låter en som en kille i puberteten. Han sa iaf att vi kommer gå igenom hur allt funkar när man blir sjuk. Så berättade jag att jag fortsätter jobba ikväll vilket ska bli kul faktiskt
Jag kan inte avgöra om jag ligger efter eller ligger helt okej till med studierna och vet inte om jag borde låta det förbli så för att inte börja stressa. Men kanske behöver stressa? Vet inte..
Är taggad på livet. Ska börja gå in för mitt plugg mycket mer. Vill bli så mycket mer än vad jag är just nu. Lära mig mer. Ser så mycket brister hos mig själv.
Gick hur bra som helst att installera linux-servrar i vår senaste uppgift, men ser inte fram emot att installera windowsservrar som vi ska göra idag. Min kompis satt hela kvällen igår och väntade på att uppdateringarna skulle bli klara. Vi snackar timmar. Lär få sitta i skolan till sent på kvällen.
hade idag spanska, matte, kommunikation, svenska och engelska följt av ett 2 h långt tyskaprov. yes feels gr8 aldrig mått så dåligt
flygkärra:
hade idag spanska, matte, kommunikation, svenska och engelska följt av ett 2 h långt tyskaprov. yes feels gr8 aldrig mått så dåligt
jag antar att du inte testat att göra högskoleprovet än? man mår som man förtjänar
ingen tvingar dig att göra all den där skiten
du är som en liten apa som gör allt de säger åt dig att göra, du gör precis som de hänsynslösa rika män som du tog upp i feministtråden vill. du är en lydig liten flicka åt dem för att de ska tycka att du är duktig. grattis, "du gör ju det du känner att du ska ju!11!1!" Gissa vad som byggt och upprätthåller denna värld?
Svart vit blå röd grön gul lila orange:
jag antar att du inte testat att göra högskoleprovet än? man mår som man förtjänar
vet att du tror att d skulle lösa samtliga problem, men du och jag tänker inte likadant. ju
flygkärra:
vet att du tror att d skulle lösa samtliga problem, men du och jag tänker inte likadant. ju
jaha okej, det är där felet ligger, att vi kan peka på den abstrakta idéen att vi inte tänker likadant.
Det är bäst att vi undviker att hitta vad det kan bero på och vilka konsekvenser vi faktiskt är ute efter i livet genom hur vi lever.
juste du har såklart lite semantik som validerar det du känner
jag gissar på att "det här är bra" är den vanligaste semantiken, och när en tar det till sin spets i grävandet så är anledningen ":S :("
nu vill jag dö
men det ska jag ej 🙂
öh va ja jag ser ett större värde i att lära mig språk och kunna och förstå saker och inte bara vilket exakta värde högskoleprovet tkr att jag har elr va
Svart vit blå röd grön gul lila orange:
juste du har såklart lite semantik som validerar det du kännerjag gissar på att "det här är bra" är den vanligaste semantiken, och när en tar det till sin spets i grävandet så är anledningen ":S :("
nu vill jag dö
varför ska jag plugga massor?? ? det är bra för att då kan jag göra si och få så
varför vill jag göra si och få så??? då blir det nog bra?"?!?!?!??! 🙁
lycka till
flygkärra:
öh va ja jag ser ett större värde i att lära mig språk och kunna och förstå saker och inte bara vilket exakta värde högskoleprovet tkr att jag har elr va
plugga språk går att göra på egen hand hur bra som helst, duolingo lär en nog betydligt bättre än någon tooookslööö tyskalektion eller dylikt, säkert på en fjärdedel av tiden, tro vad du vill
via högskoleprovet så kan du göra mer vad du själva känner att du uppskattar då du redan är klar att komma in på vilket högskoleprogram du vill. Du behöver bara fixa G i allt, det grejar du om du är full samtidigt och skriver med armbågen.