Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Blivande_japan:

trodde först d1a va 1 mattråd å ba "vafan är det där??"

Hahah fina maträtter

SvaraCitera
kachin

veckan/helgens skidåkning i VäRmLaNd:

torsdag
5 km mjukstart. ASBRA glid. åh gud, det var kul

fredag
förmiddag: 18 km lugnt
sista 4 km var typ bara uppför <3 men det var asgött
eftermiddag: 5 km, lite sliten men gött

lördag
förmiddag: gav mig ut på ett 7,5 km spår FROM HELL men det var gött
+ 5 km efter det, då var jag trött..
eftermiddag: 7 km, asgött

Inte åkt på 2-3 år tror jag, nya skidor med. Gick över förväntan. God träningsvärk med.

SvaraCitera

kachin:

m

vad duktigt. Hatar längdskidor 🙁

SvaraCitera
kachin

tevepro:

vad duktigt. Hatar längdskidor 🙁

[cool] aah förstår dig.. jag hatade (typ) längdskidor förut med. Men den här gången var det bra spår, mina armar och ben orkade mycket mer, kunde åka bättre tekniskt osv, det är då det blir kul.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar att vara kvinna. Mens är så jävla hämmande [mad]
Mådde så jävla dåligt efter gårdagens pass pga det. Jag var nästan övertygad om att jag skulle svimma av kombinationen blodtrycksfall, illamående och smärta... eller ja, mest för att allt blev suddigt och synen försvann ett litet tag. [sad]

SvaraCitera

Igår blev det ben och mage! Kan säga att det känns idag alltså. [sad] Idag blev det axlar, bröst, triceps och biceps. Riktigt skönt pass. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sepservice, lite motion iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Min rygg ömmar lite, kanske fuckade upp sig efter träningen idag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bidde bänk, snedbänk, flyes, pushdowns och lite böj idag. Bänken kändes förjävlig, av någon anledning kändes det som om högra sidan av stången var mycket tyngre än den vänstra. Skumt. Snedbänken gick dock betydligt bättre än senast, det var skönt. Gjorde lite böj på slutet pga inte tränat sen i fredags lr torsdags samt kommer inte köra böj igen förrän i helgen. Hade böjabstinens hehehehe.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså min "träningspartner" är rolig. Hon gör iofs väldigt bra ifrån sig när hon väl hänger med men hon är fan aldrig på gymmet.

Skickade sms idag och frågade om hon skulle med och träna i eftermiddag. Fick svar att hon inte hann pga slutade jobba 5 och skulle handla och mata katten. Skickade 1 till sms för någon timme sen och frågade om hon kunde torsdag innan 5 eller fredag. Fick svar att hon jobbade till 5 alla dagar (obs gymmet stänger typ 9). Frågade om hon skulle med till helgen men då ska hon visst supa.

Verkar fan vara omöjligt att kombinera träning med jobb och alkohol. Undrar hur fan jag lyckades förra året när jag jobbade och/eller pluggade heltid och söp praktiskt taget varje helg och ändå bara missade 4-5 pass på hela året.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

min "träningspartner"

låter mest som att hon bara inte orkar/vill [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

axlar igår, benpass idag...lite prestationsångest har man haft under dagen också, känns dock bra i efterhand så länge man pressar sig!

SvaraCitera

SvaraCitera
JOZFiN

bröst, axlar och triceps idag [love]

SvaraCitera
kachin

tjenixen

gått lite trögt sen skidåkningen förra veckan

måndag: uppfriskande (eheh) jogg på 25 min, kändes konstigt att inte ha skidor på sig..

idag: hmm typ.. 25 min jogg sammanlagt + 15 min backträning. körde inte så hårt

körde hårdare i bastun sen däremot [cool]

SvaraCitera
latest comments older comments