Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

tror jag skulle må bättre av att träna
bli friskare
piggare
sova bättre

men har ingen motivation. hur motiverar man sig själv?

SvaraCitera
höna

kommer inte hinna.röra på fläsket förren måndag:(

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tränade på som sjutton ikväll!11!! Fick inte ont i ryggen en enda gång. Körde massa övningar direkt efter varandra, blev så jäkla trött och anfådd, så satans nice [love]

SvaraCitera
zIGGE

Min kropp är helt slut idag igen JÄVLAR VAD SKÖNT:-) BODYCOMBAT ÄR SJUKT JÄVLA BRAAAAA. Alla borde testa bodycombat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

Jag började läsa på om träning och kost i allmänt, kollade många youtube-klipp till exempel. När jag lärde mig hur jag skulle träna och äta såg jag även resultaten komma. Gick från att tycka träning var skittråkigt till att älska det nästan.

Men det kanske bara är jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

tror jag skulle må bättre av att träna
bli friskare
piggare
sova bättre

Tveklöst.

ehd igen:

Jag brukar tänka att "jag är trött, lat och vill inte gymma - därför ska jag till gymmet nu". 98/100 gånger är det värt mödan med tanke på hur nöjd jag känner mig efteråt.

Nyckeln ligger i att ta sig igenom de första passen, dvs då det tar emot som mest, när motivationen tryter efter någon enstaka övning. Sen går det automatiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

När jag lärde mig hur jag skulle träna och äta såg jag även resultaten komma. Gick från att tycka träning var skittråkigt till att älska det nästan

tycker det är så svårt att ta tag i det bara [sad] och så måste jag hitta ett gym, skaffa något att träna i, lägga massa pengar på det och ta mig till träningn...... vet inte hur jag ska komma igång

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

och så måste jag hitta ett gym, skaffa något att träna i, lägga massa pengar på det och ta mig till träningn......

Fungerar det inte att träna hemma då? Det är ju alltid något. Jag tränar oftast hemma, det är gratis och enkelt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Fungerar det inte att träna hemma då? Det är ju alltid något. Jag tränar oftast hemma, det är gratis och enkelt.

tror jag måste ha någonstans att åka, om jag ska träna hemma blir det nog aldrig av [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

tror jag måste ha någonstans att åka, om jag ska träna hemma blir det nog aldrig av [blush]

Då är det bara att leta upp ett gym då. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

rygg & bicce todaaaay

SvaraCitera
Ämnesstartare

Var och gymmade förut, gick sådär pga stod inne på toaletten och försökte stoppa näsblod första kvarten och sen vågade jag inte ta i ordentligt. Bättre lite än inte alls dock! Det var skönt.

SvaraCitera

Bröstpass.
Börjat köra cross så tappat byggandet helt då kroppen säger ifrån.
Inga muskler, men har iaf min ådra</3

ådra.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

45 minuters spinning och därefter gym nu på måndag, nice.

Nu ska jag ut och gå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna veckan som kommer bär det då fan av.[cool]

Krav Maga fyra gånger i veckan; tretimmarspass.
Kettlebell-pass fyra gånger i veckan; morgon och kvällspass.
Träning med skivstång, inte bestämt än hur jag skall lägga upp det.
Spinningpass, lite när jag känner fört.

Detta fram till sommaren.

NU KÖR VI!

SvaraCitera
latest comments older comments