Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

passaro:

NU KÖR VI!

Satan vad nice det låter!

Har börjat med såna där sumo squat med kettlebell, astrevlig övning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Satan vad nice det låter!Har börjat med såna där sumo squat med kettlebell, astrevlig övning.

Tycker jag med[blush]

KB-träning är askul. Blivit kär i den träningsformen. Utforska fler övningar, det sker sjukt mycket!

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Träning med skivstång, inte bestämt än hur jag skall lägga upp det.

Split med två dagar i veckan? Eller ja, helkroppspass funkar ju också. Böj och bänk ena dagen och mark och axelpress andra dagen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Split med två dagar i veckan? Eller ja, helkroppspass funkar ju också. Böj och bänk ena dagen och mark och axelpress andra dagen.

Två dagar blir det, ja. Såklart helkroppspass. Med fokus på knäböj, marklyft och militärpress. Vill inte göra bänkpress. Ungefär så!

Tränar gärna med dig någon dag, f ö!

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tycker jag medKB-träning är askul. Blivit kär i den träningsformen. Utforska fler övningar, det sker sjukt mycket!

Jo det finns någon liten tavla med olika övningar och hur man utför dessa på gymmet. Ska våga mig på fler övningar men tycker det är lite småpinsamt när man står där och ska försöka sig på en ny övning, får se till att komma över det [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åå, nej nu måste jag ut!

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jo det finns någon liten tavla med olika övningar och hur man utför dessa på gymmet. Ska våga mig på fler övningar men tycker det är lite småpinsamt när man står där och ska försöka sig på en ny övning, får se till att komma över det

Ta gärna hjälp av någon som kan, ganska lätt att skada sig. Annars är de rätt lättlärda tekniker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Två dagar blir det, ja. Såklart helkroppspass. Med fokus på knäböj, marklyft och militärpress. Vill inte göra bänkpress. Ungefär så!

Låter vettigt. Är det någon särskild anledning till att du inte vill bänka?

passaro:

Tränar gärna med dig någon dag, f ö!

Det kan ordnas!

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Låter vettigt. Är det någon särskild anledning till att du inte vill bänka?

Tycker inte att det är någon speciellt bra övning, hämmar min krav-träning. Får ut det jag vill ha av främst knäböj, marklyft och militärpressen.

dvärgkastarn:

Det kan ordnas!

Sweet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bänk idag, det kändes okej. Gick bättre i snedbänken.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en sådant där fint spinningpass, ett sådant som väger upp för de som känns lite mindre bra och som gör allt så jävla värt. [party]

Mvh.
Snorhög på endorfiner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har spelat innebandymatch

SvaraCitera

Bröstpass igår, 2h crossbana idag. AJ

SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter att ha tänkt en stund bestämde jag mig för att Texas Method nog fan är det bästa programmet för mig. Började idag med böj, axelpress och marklyft. Jobbigt som fan var det, men kul!

SvaraCitera
Ämnesstartare

min syster försöker övertala mig om att börja träna med henne, kan hittills skylla på massa skolarbete men sen då?

SvaraCitera
latest comments older comments