Tvåhandssving - 5x5
Clean, vänster hand - 5x5
Clean, höger hand - 5x5
Marklyft - 5x5
Armhävningar - 3xfail
Skuggboxning
Stryptekniker
Raka slag
360-slag
Diverse sparkar
Var och tränade igår med min träningspartner och en kompis till oss (som råkar vara sincans lillasyster). Var: kul. Körde böj, bänk och marklyft. Böjen gick lätt. Har börjat köra high bar eftersom det känns snällare mot mina axlar och min rygg. Rätt lätt vikt men kändes helt ok. Bänken var inte lika najs. Börjar nog få någon inflammation i vänster axel igen. Håller på att fixa det. När jag kom till marklyftet så var jag jävligt trött och lite illamående men det gick jävligt bra ändå. Är bra på marklyft tror jag.
Det var förresten lite kul att se när min träningspartner körde marklyft. Hon har inte tränat särskilt länge men har rätt hyfsad teknik och lyfte mer än några av killarna. Känns fint.
ska vila fram till torsdag nu men fick iaf in 1½ timmes powerwalk/lättjogg, alltid nåt
Gjorde 70 squats igår och 100 idag, just för fun träna imorgon
Satt på en bänk utan ryggstöd i två timmar igår. Hahaha
ska gymma nu, beach '13 närmar sig
Vilodag, vilket innebär Primal Move.
behöver 1 spark i arslet för att komma igång med detta alltså
60 min spinning. Drack tydligen lite för mycket igår (jävla melodifestival) eftersom det påverkade träningen. Ganska: blöh. Men men.
var och tränade boll idag 1h 30 minuter.
Crossåka, effektiv tid 3.8h.
Ca 50/50 enduro/crossbana.
Sinnes kul.
Dagens kostnader:
Kick-200
Musöron - 230
Kopplingshandtag - 99
Gummihandtag - 69
SJUKT VÄRT
Första benpasset på Länge, blev galet bra!
ONT i röven dock..
Har en liten idéjävel om att ge mig ut i halkan och springa ganska långt imorgon bitti, sisådär en 8 kilometer iaf, tills att det riktigt gör ont, sedan fortsätter man.
Swing
Goblet Squat
Marklyft
Skuuggboxning
Diverse sparkar och slag
statisk sätesmuskel-träning