det går bra
ökar vikter, tempo osv. är cpsvag i magen också. dör.
jobbigt att man är galet trött efter praktiken mån+tis men kanske kan va bra att vila dem dagarna lr träna nån av dem dagarna när man orkar
Tobbish:
Tycker någon ska föreslå vad jag ska träna. Ge mig någon utmaning, något jag borde testa! (lovar inte att jag gör ALLT, men det bästa förslaget!)
Låna en hoj och kör 3timmar enduropass i nåt ordentligt endurospår.
Känner du dig inte DÖD efter får du min hoj.
Rörken Crossbana Uppsala idag, 80min effektiv körning. Framsteg, men ovanligt många krascher.
Känner varje liten muskel i hela kroppen, nästkommande dagar kommer bestå av alvedon.
Livet leker, king
ska sladda runt i snövällingen i morogn också och intala mig att det är nyttigt.
TAR NOG OCH PROMENIXAR UPP TILL STAN MED VÄSKAN FYLLD AV LÄROBOKSFORMADE TYNGDER
OF 5:
ska sladda runt i snövällingen i morogn också och intala mig att det är nyttigt.
hahah
ska springa imorgon, jättelångt, tills jag stupar
Jag ska gå en sträcka och utöva yoga.
dvärgkastarn:
Haha, han är skön. Jävla skum träning han håller på med dock.
Lite oortodox är den nog, men den verkar onekligen funka.
passaro:
Folk som använder Smithmaskin borde portas från gym
kan väl vara bra för lära in rörelsen ibland typ?
Jag tränar aldrig, har inte tid för sånt
SLCD:
Lite oortodox är den nog, men den verkar onekligen funka.
Ja, om man vet vad man gör i alla fall. Verkar dock vara hur många som helst som försöker applicera hans metoder själva utan att fatta de bakomliggande tankarna.
mrman:
Det har du visst.
Vill ta domarlicens, har mejlat och frågat om kursen som går nu i maj.
Dold text: Tycker det platsar här!
mrman:
det handlar om prioriteringar unge man
Är nog så
Blivande_japan:
kan väl vara bra för lära in rörelsen ibland typ?
För inlärning av rörelser finns alltid tomma skivstänger, eller teknikvikter. Smithen är en styggelse. Fast väldigt smidig att ankra sig i för magträning.
dvärgkastarn:
Ja, om man vet vad man gör i alla fall. Verkar dock vara hur många som helst som försöker applicera hans metoder själva utan att fatta de bakomliggande tankarna.
Eller syftet med hans stil av träning. Fast han är en fin man, lite skrämmande men fin.
Relevant för diskussionen kring smithen:
http://www.liftbigeatbig.com/2012/09/squats-barbell-vs-smith-machine.html