Sagitta:
Annorlunda utformade, typ jättehårda och skrovliga så man får ont av dem. De på passen är lite ''mjukare'', alltså har typ glaserad yta eller nåt. Och sen, på det ställe där jag faktiskt skulle kunna stå och träna, där ligger det bara hantlar och skivstänger där vikterna redan sitter på.
Jaha haha. Greppträning så fixar du stängerna!
passaro:
Jaha haha. Greppträning så fixar du stängerna!
Haha, ska köpa handskar och sen be nån hjälpa mig lite med tekniken.
Sitter i soffan och äter polkagrisstängerna från granen och kollar på Aldrig mera fet. räknas det som träning ellörr?![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Sagitta:
Haha, ska köpa handskar och sen be nån hjälpa mig lite med tekniken.
Kööör
Haru haft en fin födelsedag?
passaro:
KööörHaru haft en fin födelsedag?
Jarå, jag är nöjd trots att jag inte gjort så mycket, unnade mig att träna för första gången den här veckan och att jag ska fira med spritdrycker imorgon.
Sagitta:
Jarå, jag är nöjd trots att jag inte gjort så mycket, unnade mig att träna för första gången den här veckan och att jag ska fira med spritdrycker imorgon.
Naaajs![[party]](/img/smilies/party.gif)
HAR INTE TRÄNAT PÅ TVÅ ÅR NU WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
OM MAN RÄKNAR MED GYMPALEKTION ALLTSÅ
har inte tränat ordentligt på 2 månader pga sjukdom osv
fml
firade tidig jul med mor igår och fick fina nya handskar så jag slipper få ont av alla stänger ![[love]](/img/smilies/love.gif)
JOZFiN:
firade tidig jul med mor igår och fick fina nya handskar så jag slipper få ont av alla stänger
Man kan skaffa valkar istället. Det är coolt och man slipper oroa sig för att glömma dem hemma.
dvärgkastarn:
Man kan skaffa valkar istället. Det är coolt och man slipper oroa sig för att glömma dem hemma.
men det är inte skönt 🙁 har redan vid pekfingret pga kock och använder olika osköna och sköna knivar, heh.
+ pojkvän har valkar och det är inte alltid så skönt när han tar på en..
det går segt nu alltså ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Mör efter innebandyn ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Köpte långfärdsskridskor idag ![[love]](/img/smilies/love.gif)
ska nog inviga dem i morgon, åker på bana dock.
nubbie:
Köpte långfärdsskridskor idag
ska nog inviga dem i morgon, åker på bana dock.
ååÅÅÅÅÅ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
davvelito:
ååÅÅÅÅÅ
Skaffa och ååk med miiig davvelitan!!! Behöver en kompis pga annars kan jag ju inte ge mig ut på sjön, hemskt osäkert osv ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)