Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

seasaw

let's

Gubbe i Järna: Hellåååå , fast har aldrig spelat squash.

SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
let's

var kan man spela då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Cerise:
Sprang 12 km i högt tempo och spydde efteråt. Det går bra nu! #snyggastpåhelastrandenisommarS

Det är som min kompis kompis säger: "Har man inte spytt minst två gånger när man tränar räknas det inte som träning." Korkad teori och korkad kille. Aja, kämpa på och försök hålla kvar frukosten nästa gång! 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol kommer ihåg i skolan när man skulle springa så långt som möjligt under 12 minuter. Spydde som fan efteråt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

min reservplats blev till en ordinarie plats så ikväll blir det spinning i två timmar, woop. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan: Behöver nog se över greppstyrkan en aning...

Powergrips Hjärta Man får bra handslag också. Blink

SvaraCitera

Igår var jag och min kontaktperson i bowlinghallen och bowlade. I kväll är det bågskytte som gäller. 

SvaraCitera
Kudhos

Skippar mitt pass idag. Kör lör och sön ist. Måste ta tag i fett mycket. :((

SvaraCitera

Hur ofta gymmar ni? Vad för schema?  Styrka/volym/uthållighet? 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde ett lättare armpass idag efter ett par dagar med min mongoyrsel (har godartad lägesyrsel, även kallad "Kristallsjuka"). 

SvaraCitera
Ämnesstartare

namntorka:
Hur ofta gymmar ni? Vad för schema?  Styrka/volym/uthållighet? 🙂

Varierar. Ibland varje dag, har 37 cm i bicepsomkrets. Antar att det är bra då en av lokalbiffarna hade 35 men jag vet inte. 6-15 reps, beror på övning. Hur stark jag är vetta fan. Precis höjt mig ett steg också.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Aslite tydligenGråter enda trösten är att det var i viloläge och att jag spände dem när jag mätte. Eller också har jag gjort fel med måttbandet.

SvaraCitera

Stekarn:

Varierar. Ibland varje dag, har 37 cm i bicepsomkrets. Antar att det är bra då en av lokalbiffarna hade 35 men jag vet inte. 6-15 reps, beror på övning. Hur stark jag är vetta fan. Precis höjt mig ett steg också.

Kör du efter Något specifikt schema eller kör det som känns bra den dagen?
Menade om ni tränar för styrka,  volym eller uthållighet 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså det här är inte sant...jag måste ha gjort nåt fel åhhh allt hårt jobb 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

namntorka:

Kör du efter Något specifikt schema eller kör det som känns bra den dagen?
Menade om ni tränar för styrka,  volym eller uthållighet 🙂

Jag har lite varianter som jag går efter men jag planerar in under dagen vad jag ska köra, vilka övningar och ibland tillochmed hur många repetitioner. Samt vad som passar bäst att köra dagen därpå, försöker tänka långsiktigt.

SvaraCitera
latest comments older comments