Rygg(+lite ben) idag. Skönt som fan. De här FC passen kommer göra skillnad. Är som en helt ny nivå.
Skulle träna hockey idag men isen var lagom vattnig... Kylrör ur funktion.
Kudhos:
Rygg(+lite ben) idag. Skönt som fan. De här FC passen kommer göra skillnad. Är som en helt ny nivå.
Har du lust att länka schemat? Är intresserad av att testa nytt.
namntorka:
Har du lust att länka schemat? Är intresserad av att testa nytt.
http://www.styrketranad.se/brad-pitt-fight-club-traening-321/
Med variation gjord för min egna kropp samt utrustningen jag har på gymmet.
Körde axlar, trapezius och underarmar idag. Avslutade med mage vilket jag iofs alltid gör så jag vet inte varför jag flikar in det här
vill bli frisk från min jävla urinvägsinfektion så jag kan våga träna igen
Biceps och underarmar idag. Bra pump som fan. Mycket nöjd. Imorgon blir det kondis, längesedan..
8 km i spåret varav jag sprang 7. Hade kunnat ge betydligt mer men jag har ej disciplinen
Blivande_japan:
vill bli frisk från min jävla urinvägsinfektion så jag kan våga träna igen
Går väl att träna ändå? Så länge du inte har feber då.
höna:
8 km i spåret varav jag sprang 7. Hade kunnat ge betydligt mer men jag har ej disciplinen
7 av 8 är riktigt bra. Vad för takt hade du? Alltså hur många min/km?
Kudhos:
7 av 8 är riktigt bra. Vad för takt hade du? Alltså hur många min/km?
Totalt så vare typ sju eftersom vi gick. Men när vi sprang vare typ 6,20. Sprang med mama, 47 år me bättre flås än jag. KILL MEH
Fortfarande träningsvärk = najs. Men det 'r jobbigt att gå upp för Carolinabacken.
Stekarn:
Går väl att träna ändå? Så länge du inte har feber då.
går är det väl klart att det gör, men det är jävligt korkat då jag skulle kunna bli sjukare och i värsta fall utveckla det till njurbäckeninflammation (vilket i sin tur kan leda till blodförgiftning)
går är det väl klart att det gör, men det är jävligt korkat då jag skulle kunna bli sjukare och i värsta fall utveckla det till njurbäckeninflammation (vilket i sin tur kan leda till blodförgiftning)
......yolo.
Nä men krya på dig japanen. Hoppas du blir frisk snart!