Pumpat rygg och bicce idag. Kände mig till en början svag dels pga sjukdom som hållt mig borta från träningen och dels för att jag käkat dåligt idag.
Sen kommer jag till friviktshörnan, det är ovanligt mycket folk ikväll, nästan som om det var Januari så står jag där och pumpar mina biceps och känner mig på nåt sätt peppad när vi står där i en klunga och pumpar sönder. Man kände sig motiverad och vilade knappt mellan seten, bara pumpade på. Börjar jag bli en gymråtta nu månntro?
Stekarn:
Pumpat rygg och bicce idag. Kände mig till en början svag dels pga sjukdom som hållt mig borta från träningen och dels för att jag käkat dåligt idag.Sen kommer jag till friviktshörnan, det är ovanligt mycket folk ikväll, nästan som om det var Januari så står jag där och pumpar mina biceps och känner mig på nåt sätt peppad när vi står där i en klunga och pumpar sönder. Man kände sig motiverad och vilade knappt mellan seten, bara pumpade på. Börjar jag bli en gymråtta nu månntro?
12,5 km löpbandet, 1h. 5 km på 24:19. 10k på 48:12. Båda är ok. 990 kcal och mycket svett.
Var irriterande dock för jag blev pissnödig vid runt 2 km. Fick hålla mig..
Kudhos:
men att bränna 950+ kalorier enligt da löpband känns lite coolt. Nästan 1 tusen liksom. Längesen man brände så mycket!
Lol ^
om man e pissig så kan man tänka på SÄX om man känner att det stör en för mkt. men kanske jobbigt att gå runt me halvbånge på gymmet =(
jag kan knappt gå lr böja mig. då vet man att musklerna är på g
45 minuter bröstsim. Vad kul det är! Aldrig motionsimmat förut! Ska ha det oftare.
har fortfarande träningsvärk efter bänkpressen i torsdags
jävla muskler som aldrig vill växa, åhh
sjukgymnasten sa att allt va bra förutom att jag hade dålig knäkontroll o drf fått irritation i knäna som kan göööra ont. ska få lite övningar nästa vecka.
IDAG ÄRE FAN BRÖST OCH ARMAR, KÖTTA
Har visst bokat in mig på träningsläger i Grekland om exakt två månader. Kostade fem lök så då får man ge järnet!
Jag har spb jbväök ttärnignnsd bäkr träningsvärk
Körde ett pass axlar, trapezius och underarmar idag. Kände mig inte helt hundra när jag körde och blev yrslig och mådde typ illa. Var inte alls mig själv. Hursomhelst som en sann krigare som drömmer om nåt kämpade jag mig igenom det för jag kör på så långt det går
tränade idag..
är så jävla stolt att jag ska lägga mig i sängen och gråta glädjetårar nu