Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Gjorde det 


   
SvaraCitera

Har promenerat med hund i 60 minuter, samt kört ett skivstångspass.


   
SvaraCitera
Kudhos

testade stela marklyft idag på mitt benpass. Kändes nice!


   
SvaraCitera
Smilen

......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bra dag!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Flyttat på precis allt i förrådet. Möblerat om för att utnyttja utrymmet maximalt. Trodde att jag tagit mig vatten över huvudet när jag var halvvägs... så tog det hela bara ca 1,5 h...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu tycker jag faktiskt att den här träningstråden börjar bli smått våldtagen, promenader och att ha knuffat en bokhyllla räknas bara inte. Träning är när du blir svettig, andfådd och har träningsvärk på åtminstone ett ställe dagen efter. Det här är en hederlig tråd!

Ska spela tennis nu.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Stäkaren:
Nu tycker jag faktiskt att den här träningstråden börjar bli smått våldtagen, promenader och att ha knuffat en bokhyllla räknas bara inte. Träning är när du blir svettig, andfådd och har träningsvärk på åtminstone ett ställe dagen efter. Det här är en hederlig tråd!

Ska spela tennis nu.

Du skulle ha sett förrådet säger jag bara, är sjuk dessutom så kunde knappt andas och ja, jag svettades. 

Då borde det inte räknas att lyfta skrot hehe 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Du skulle ha sett förrådet säger jag bara, är sjuk dessutom så kunde knappt andas och ja, jag svettades. 

Då borde det inte räknas att lyfta skrot hehe 

Well då är det inte träning då är det självmord Cool


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Stäkaren:

Well då är det inte träning då är det självmord Cool

Ja, men träning ska få en att vilja dö hehe. Iaf för min del. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Ja, men träning ska få en att vilja dö hehe. Iaf för min del. 

Cool


   
SvaraCitera
seasaw

29/4


   
SvaraCitera

Provade på ett spinningpass i dag. Kändes inte så pjåkigt, borde börja gå på sådana. Är ju sunt, om än inte lika skoj som skivstång.

Ökade för övrigt i vikt på knäböj och marklyft under det senaste skivstångspasset, och fick faktiskt träningsvärk i baksida lår! Det var länge sedan sist. Ökar långsamt i och med min ledsjukdom - är sugen på mer, men får vänta åtminstone några veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde axlar idag. Väger nu som standard 86 kilogram. Så det känns bra.


   
SvaraCitera
Lounge

powerwalkade i 20 minuter, sedan kom det en hagelstorm som gjorde det svårt att se och gå. glasögonen immade igen och jag ser inte utan glasögon. hela jag blev som en snögubbe. kaos. 

till saken hör att jag inte kunnat träna pga sjuk på rätt länge och att jag nu kanske gjorde mig mer sjuk genom att frysa i hagelstormen.. 🙁


   
SvaraCitera
latest comments older comments