Capoeira
Hajpojken:
Varför kan inte styrketräning vara lika roligt som Badminton. Hade man blivit starkare av att spela fjäderbollsport så hade jag hellre gjort det 7 gånger i veckan.
Ääh, varför inte köra fullt på badminton? Den bästa träningen är ju faktiskt den som blir av
PMR: Ääh, varför inte köra fullt på badminton?
För det får man ju ingen superkropp av va, låtsas jag att jag orkar styrketräna så kan jag ju åtminstone drömma om den.
Sen går det typ inte att träna Badminton på amatörnivå dessvärre annat än att spela med folk man känner.
gym som skulle öppna "i slutet av augusti", ska nu öppna "i början av september". bra med tydlighet och så.
Fokuserat på styrkelyft och bulka tillsvidare.
019linnea:
asså ja.. vill inte ha kängor haha. men älskar mina trots allt, tror inte det finns så mkt bättre. skrattade när jag läste ditt föregående inlägg förresten. jag kan bli din träningskompis!! fast på distans typ
Är det typ vandrarkängor du kutar runt i eller har du fått tag på riktiga M90 kängor?
Yay!!! En kompiz!!
Tar dock inte min träning lika seriöst som dig men hoppas det duger.
Hando:
Är det typ vandrarkängor du kutar runt i eller har du fått tag på riktiga M90 kängor?Yay!!! En kompiz!!
Tar dock inte min träning lika seriöst som dig men hoppas det duger.
det är ett par timberlands jag köpte på typ ica maxi i åre för flera år sen. dör. passar mina fötter perfekt faktiskt
det är ingen fara. finns för motivation, tips å stöd om det skulle behövas
019linnea:
det är ett par timberlands jag köpte på typ ica maxi i åre för flera år sen. dör. passar mina fötter perfekt faktisktdet är ingen fara. finns för motivation, tips å stöd om det skulle behövas
Har alltid sett Timberlands som något som hiphopare och gangsters har. Att man kan träna i dem var lite ny kunskap.
Sweet. Nice med lite PT online.
Sprang midnattsloppet nu i augusti.
Det var soft som fan men mycket med folk
Hando:
Har alltid sett Timberlands som något som hiphopare och gangsters har. Att man kan träna i dem var lite ny kunskap.Sweet. Nice med lite PT online.
haha ja, det går alldeles utmärkt! iaf för höstvädret-ish som vi har just nu. är en marscherande gangster
019linnea: är en marscherande gangster
Hihi hade varit lite kul att se faktiskt. Röd bandana på huvudet, stor hoodie, mjukisar, Timberlands och 13 kg tung ryggsäck. Gangsta rap made me do it liksom.
Hando:
Hihi hade varit lite kul att se faktiskt. Röd bandana på huvudet, stor hoodie, mjukisar, Timberlands och 13 kg tung ryggsäck. Gangsta rap made me do it liksom.
kvävs HAHA
straight outta compton
Tror jag ska ta en sprungtur när jag kommer hem.
Skriver det här nu, så jag får skämmas lite om jag inte gör det.
körde nå marklyft idag
kände mig lika stark som innan min paus
så ja va nog ganska svag innan ... min paus
Jag sprang! Gick förvånansvärt bra!!