Sket i att träna idag.
6 km på 30 min igår dödade mina ben lite. Jobbigt att stå upp 9 timmar per dag när benen fortfarande är trötta som faen.
Funderar på att införskaffa yogamatta. Sliper man ligga mot ett hårt golv och få ont när man stretchar.
Någon som har tips på en billig och bra?
Hando:
Sket i att träna idag.
6 km på 30 min igår dödade mina ben lite. Jobbigt att stå upp 9 timmar per dag när benen fortfarande är trötta som faen.
Funderar på att införskaffa yogamatta. Sliper man ligga mot ett hårt golv och få ont när man stretchar.Någon som har tips på en billig och bra?
Brukar nästan alltid vara rea på mattor på intersport. På casalls mattor
Hando:
Sket i att träna idag.
Funderar på att införskaffa yogamatta. Sliper man ligga mot ett hårt golv och få ont när man stretchar.Någon som har tips på en billig och bra?
Stadium har bra. Casell eller vad mäket heter.
blev 1h distans på ca ~ 1 mil nyss. då är första passet på högsta nivån avklarat. skönt! har en massa att göra imorgon så får försöka klämma in nästa träningspass så tidigt som möjligt
019linnea:
blev 1h distans på ca ~ 1 mil nyss. då är första passet på högsta nivån avklarat. skönt! har en massa att göra imorgon så får försöka klämma in nästa träningspass så tidigt som möjligt
Tung är du! Milen gjorde jag på 60m rakt på midnattsloppet.
Kudhos:
Tung är du! Milen gjorde jag på 60m rakt på midnattsloppet.
dayumn. det är du som är tung ju! har aldrig sprungit ngt lopp på äldre dar
019linnea:
dayumn. det är du som är tung ju! har aldrig sprungit ngt lopp på äldre dar
Fick 1h47s och jag önskar bara att jag var 48 sek snabbare. 59:59 hade varit TUFFT!
Idag tänkte jag försöka springa en mil, tvivlar på att jag klarar det men KEEP THE MOTIVATION UP HIGH!
9lina:
Idag tänkte jag försöka springa en mil, tvivlar på att jag klarar det men KEEP THE MOTIVATION UP HIGH!
Som regrlbunden milare:
börja långsammare, hitta en takt som känns långvarig, och det är bättre att sakta ner och fokusera på avståndet snarare än tiden.
Kudhos: börja långsammare, hitta en takt som känns långvarig, och det är bättre att sakta ner och fokusera på avståndet snarare än tiden.
Försöker med det! Jag struntade i milen och sprang terräng istället 😛
Samt kanske lättare att öva upp sig på löpband än direkt ut?
9lina:
Försöker med det! Jag struntade i milen och sprang terräng istället 😛Samt kanske lättare att öva upp sig på löpband än direkt ut?
nice, bra jobbat.
Löpband är bra träning men ingen substitut. Utomhus har fler variabler som påverkar din träning. Löpbandet kan du justera lutningen och hastigheten liksom.
En stor fördel med löpband också är att vattenflaskan alltid är nära till hands!
Palla vätskeryggsäck eller bälte. Eller som vissa gör, springer med en full 2 liters colaflaska i handen. Hur jävla gött kan det vara liksom?
Fan om man inte skulle ta och ge sig ut i skogsstigarna innan snön slår till?
Är nog betydligt roligare att springa 1 h ute i den svenska skogen än 1 h på samma fakking löpband.
Tvivlar dock stark på att det finns WIFI där ute. Får fixa schysst spellista på iPod först.
Kudhos: Löpband är bra träning men ingen substitut. Utomhus har fler variabler som påverkar din träning. Löpbandet kan du justera lutningen och hastigheten liksom.
Ja. Märker att jag på löpband pallar längre än om jag springer utomhus. Vet inte vad jag föredrar.
Terräng är jobbigt som fan men jag gillar det 😀
Vilar på fredagen