Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

duden

Körde armar och ben på gymmet idag. Kändes skönt att träna i ett nästan tomt gym


   
SvaraCitera

konditionen är nästan alltid jobbigast att träna upp, så var nice att bli klar med intervallträningen idag! tog en sväng förbi gymmet också för att fortsätta lite med överkroppen (marklyft, bicepscurls, militärpress). imorgon blir det ett vanligt gympass enligt schemat


   
SvaraCitera
Kudhos

klassiskt bröst, axlar, triceps-pass. Småstressigt men bra. Har smärtor i handledarna efter dålig teknik på sistone som jag försöker jobba up.
Men börjar se tillväxt i armar och traps nu. Känns gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

Hann göra alla övningar på schemat förutom 1, gjorde dock några andra extra i samband med att det blev smockfull på mattan där jag brukar köra. Kmr köra den hemma nu så blir det marschträning imorgon, 1-2 mil 20 kg here we go


   
SvaraCitera

väntar på att mobilbatteriet ska laddas upp sen är det marschen som gäller. har fixat allt viktigt inför prövningen nu, recept från optiker, cv, betyg, nytt dykcert, hälsodeklaration m.m. hoppas inte att min kattallergi etc ska göra att jag får avslag, hade varit bara lite roligt isåfall

tänkte marschera lite i skogen och utanför spåret den här gången, kmr bli spännande


   
SvaraCitera
latest comments older comments