Var nyss ute och sprang runt sjön. Utmanade bror lite. Han har rätt sjysst kondis men kunde dra ifrån sista kilometern ändå. Ska se till att han får kämpa för att gå om!
VILODAG!
Pickaboo:
shrugs? övningar?
shrugs ja, precis
vet faktiskt inga andra men tipsa gärna om har några 🙂
nyss tillbaks från ett relativt tungt benpass, imorrn blire bröst, biceps och triceps.. frågan är bara om det är så bra att köra så pass många muskelgrupper i ett och samma pass, om nån har nåt bra upplägg för det så är tipsen hjärtligt välkomna
ledig från jobbet idag så körde mitt vanliga biceps/triceps program, fick även in lite hantelpress och crossover så även chipstuttarna åkte på lite pisk, tog sådär 1½ timme så nu är man förberedd för krogen imorrn
rusade runt likt en yr höna igår kväll.
blir för var dag allt mer fascinerad över hur mycket jag kan svettas.
känner mig okvinnlig, men det är helt okej. jag vill inte vara kvinnlig, eller manlig heller för den delen.
svefnpurka:
samt div.
aj, vad kommer det blågula av?
hinner inte träna idag. längtar ut till ösregnet.
Igår var det innebandyträning, imorgon är det siljan runt
the savior:
nyss tillbaks från ett relativt tungt benpass, imorrn blire bröst, biceps och triceps.. frågan är bara om det är så bra att köra så pass många muskelgrupper i ett och samma pass, om nån har nåt bra upplägg för det så är tipsen hjärtligt välkomna
Jag kör enligt den här splitten.
Pass 1: Ben, vader, mage
Pass 2: Triceps, axlar, bröst
Pass 33: Rygg, biceps
Funkar mycket bra för mig.
puckoboll:
Funkar mycket bra för mig.
joo jag kör en liknande, mest för att man inte ska fastna och att det blir lite variation på det hela men brukar köra ungefär så vissa veckor
å va dåligt väder, jag som tänkte dra ut å springa idag å va synd
Tuttar och axlar står på schemat idag. Lika bra att bege sig
klart man skulle tappa ena hanteln idag när man ville maxa på hantelpressen -.-
Cyklade siljan runt igår. 12 mil på 4 timmar och 17 min trots att jag kraschade med cykeln i en kurva och tack vare kraschen blev det 15 min extra stopp och kom ur tempot. Men nöjd!
PALLA VARA SÅ HURTIGA