Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Blivande_japan:

va haru nu hittat på????

min skuldra är cp som faaan, bara blivit värre, svårigheter att andas nu lol

inte orsakat pga träning. asdrygt.

SvaraCitera

passaro:

inte orsakat pga träning. asdrygt.

va har d med å göra da?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

va har d med å göra da?

vaknade så en morgon, fattar äääänte

har sträckt mig på något vis

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dunkande bröst, obehag i halsen och blodsmak i munnen wöhöhöhö. Har inte konditionstränat riktigt ordentligt på mer än ett och ett halvt år så jag förväntade mig inte att jag skulle kunna springa länge och det kunde jag inte heller, men det gick mycket bättre än väntat. Känns bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöööö [y]

SvaraCitera

dvärgkastarn:

Beror på. En kort rak curlstång väger oftast 12 kg, en ez-stång runt 10. Sen finns det ju fasta stänger där vikten står på. Personalen brukar veta om de inte är helt tappade.

Najs, försökte googla. Kan inte börja benböja med en 20 kilos stång, men 12 funkar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

knäböj idag, kan vara rätt najs ändå fast väntar tills sent ikväll innan stängningsdags så jag kan stånka och stinka i ensamhet

träningsprogrammet "fjällen 2013" börjar sakta men säkert bli "beach 2013" 🙁 låter nog bli att springa

SvaraCitera
Ämnesstartare

Marklyft, squat och swings idag.

Fibonacci drop ladders, dvs till exempel:

Kettlebell Military press, 3/3 @ 32 kg
Kettlebell Military press, 5/5 @ 28 kg
Kettlebell Military press, 8/8 @ 24 kg

Double Kettlebell Front squat, 3 @ 32+32 kg
Double Kettlebell Front squat, 5 @ 28+28 kg
Double Kettlebell Front squat, 8 @ 24+24 kg

SvaraCitera

Gick på skivstångspass idag. Tycker egentligen inte att det är så bra, men rätt skönt att slippa tänka så mycket och bara göra som hon säger. Hon kunde dock kört mer totalövningar istället för fler isolerande.

SvaraCitera

hjälp vad jag körde idag :):D:P:(:D
va själv så gick mycket fortare och var mycket effektivare!! asnice. vill börja köra fettförbränning istället för kondition också, känner jag..

SvaraCitera
Ämnesstartare

5.08 km på 32.26 (6.23/km)

Förra (och typ första) gången vare 5.02 km på 33.54 (6.45/km)

Känns: bra.

SvaraCitera

Första gympasset på LÄNGE! Bara blivit crossåkande.

Bröstpass Lätt,
Bänk 60kg 20x4 etc.
Samt 20min löpning, medelhastiget 14km/h.

Long time no see @ gym, Grym känsla!

SvaraCitera
Ämnesstartare

dum fråga, men hur lång tid bör det ta innan man höjer sin vikt (alltså hantlar) har kört på 10 på hantelpress i kanske 2 månader nu. Jag menar de känns ju och kan vara lite jobbigt. Men sedan kör jag på 7,5 kg på enhandstriceps men jag vet inte. Hur lång tid tar de innan man höjer vikterna?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart cykla till jobbet. Är rätt kort och lugnt men det känns fortfarande när man trycker på i backarna. Är lite jobbigare med massa dubb på med. [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

är det någon som använder fitocracy

SvaraCitera
latest comments