Har gått upp 10 kg på två månader. Känns inte jättehälosamt uuurk
Gymmade idaag. Dutti jag e. Påverkades dock en del av pms:en så irriterade mig på allt och alla heh. Kastade en del glåpord på folk i huvudet och den andra stunden var jag stolt över att folk engagerar sig i sin hälsa osv
Jaha idag har jag varit ute och joggat, men orkade inte så långt som jag ville...Försöker träna upp konditionen lite mer. Mina skor är för små också men orkar inte slösa pengar på det.
funderar på att skaffa en medryttarhäst. skulle vara sjukt kul att ha möjlighet å rida mer igen! hoppas bara att jag hittar något stall med bra bussförbindelser
Jag var på väg till gymmet idag men gick och köpte chips istället. Jag är inte stolt. Tro inte att jag sitter här och känner mig stolt, för fan.
Är så jävla totalt omotiverad .. daaahaaaaah
Moongoose :
Är så jävla totalt omotiverad .. daaahaaaaah
brukar funka för mig att titta på fitnessvideos på youtube, eller hur folk har gått ner i vikt/byggt muskler under kort tid etc. rekommenderas!
börjar komma riktigt djupt ner i armhävningarna nu. ska bli bäst på det
019linnea: brukar funka för mig att titta på fitnessvideos på youtube, eller hur folk har gått ner i vikt/byggt muskler under kort tid etc. rekommenderas!
Joo är nog bara i en deppig period just nu, kommer jag bara ur den brukar träningen komma på köpet. Men fitnessvideos är alltid kul att titta på, haru nån favorit på tuben?
019linnea: börjar komma riktigt djupt ner i armhävningarna nu. ska bli bäst på det
Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker!
Moongoose :
Joo är nog bara i en deppig period just nu, kommer jag bara ur den brukar träningen komma på köpet. Men fitnessvideos är alltid kul att titta på, haru nån favorit på tuben?
the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.
titt på't om du har lust!
Moongoose :
Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker!
ojaaa. det är det som är roligt med träningen
Vill oxå gymma. Identifierar mig inte som en spinkig klenis på under 70kg och mår dåligt i min kropp.
019linnea: the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.
titt på't om du har lust!
Thankss man.. Ska definitivt checka!
fick till 3 ettor marklyft idag på 120 kg. Kändes rätt bra!