Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Har gått upp 10 kg på två månader. Känns inte jättehälosamt uuurk  

SvaraCitera

Gymmade idaag. Dutti jag e. Påverkades dock en del av pms:en så irriterade mig på allt och alla heh. Kastade en del glåpord på folk i huvudet och den andra stunden var jag stolt över att folk engagerar sig i sin hälsa osv

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha idag har jag varit ute och joggat, men orkade inte så långt som jag ville...Försöker träna upp konditionen lite mer. Mina skor är för små också men orkar inte slösa pengar på det. 

SvaraCitera

funderar på att skaffa en medryttarhäst. skulle vara sjukt kul att ha möjlighet å rida mer igen! hoppas bara att jag hittar något stall med bra bussförbindelser

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var på väg till gymmet idag men gick och köpte chips istället. Jag är inte stolt. Tro inte att jag sitter här och känner mig stolt, för fan. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så jävla totalt omotiverad .. daaahaaaaah

SvaraCitera

Moongoose :
Är så jävla totalt omotiverad .. daaahaaaaah

brukar funka för mig att titta på fitnessvideos på youtube, eller hur folk har gått ner i vikt/byggt muskler under kort tid etc. rekommenderas!

SvaraCitera

börjar komma riktigt djupt ner i armhävningarna nu. ska bli bäst på det

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea: brukar funka för mig att titta på fitnessvideos på youtube, eller hur folk har gått ner i vikt/byggt muskler under kort tid etc. rekommenderas!

Joo är nog bara i en deppig period just nu, kommer jag bara ur den brukar träningen komma på köpet. Men fitnessvideos är alltid kul att titta på, haru nån favorit på tuben?

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea: börjar komma riktigt djupt ner i armhävningarna nu. ska bli bäst på det

Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker! 

SvaraCitera

Moongoose :

Joo är nog bara i en deppig period just nu, kommer jag bara ur den brukar träningen komma på köpet. Men fitnessvideos är alltid kul att titta på, haru nån favorit på tuben?

the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.

titt på't om du har lust!

SvaraCitera

Moongoose :

Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker! 

ojaaa. det är det som är roligt med träningen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill oxå gymma. Identifierar mig inte som en spinkig klenis på under 70kg och mår dåligt i min kropp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea: the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.

titt på't om du har lust!

Thankss man.. Ska definitivt checka!

SvaraCitera
Kudhos

fick till 3 ettor marklyft idag på 120 kg. Kändes rätt bra!

SvaraCitera
latest comments