Fasen va jag ska åka skidor i vinter! Ser verkligen fram emot det
Moongoose :
Fasen va jag ska åka skidor i vinter! Ser verkligen fram emot det
Brukar det vara mycket snö där du bor? Eller åker du iväg någonstans?
Ice: Brukar det vara mycket snö där du bor? Eller åker du iväg någonstans?
Ska bo på ett ställe med mycket snö en period
Brukar du åka skidor?
Moongoose :
Ska bo på ett ställe med mycket snö en periodBrukar du åka skidor?
Nej, snowboard om det skulle finnas snö. Dock så brukar vara snöfattiga vintrar i Stockholm.
Ice: Nej, snowboard om det skulle finnas snö. Dock så brukar vara snöfattiga vintrar i Stockholm.
Okaaj, ja tyvärr så brukar det ju vara det. Du brukar inte åka bort då?
Moongoose :
Okaaj, ja tyvärr så brukar det ju vara det. Du brukar inte åka bort då?
Nej, skulle vilja åka nånstans där det finns massa snö. Dalarna eller ännu längre upp i landet.
Ice: Nej, skulle vilja åka nånstans där det finns massa snö. Dalarna eller ännu längre upp i landet.
Jao ... Men Dalarna är nog nice vintertid!
Var på gymmet idag....det kändes bra. Ska försöka ta tag i detta nu!!
haha, hurtiga personer ^_^
vill också kunna vara så extrem som många äärrr
Inte tränat på två veckor nu... jobbigt
klämde in ett träningspass idag och skakar vad jag än gör haha.. tar i som satan när jag lyfter vikter. är nästan så man viker ihop sig som en tumstock när man ska luta sig över handfatet
tänkte
kör väl lite marklyft i väntan på att klockan ska bli tillräckligt mkt för att jag ska äta o sedan bege mig till jobbet o klaga på vädret hela vägen o kanske köpa en trocadero som jag kan skriva om till fanta o kanske börja röka igen eftersom det är så kallt o jag fortfarande inte köpt mig en riktig höst eller vinterjacka
bröt fan ryggen
skitbra o böja sej nä orkar inte gå ned me vikten igen xD xD
näääää
Idag var jag på ett gruppass power yoga. Har haft kass rygg igen nu i veckan, så känner att jag bör få rutin på träning. Yoga är guld mot onda ryggar!!
Så jävla nice med yoga ändå. På alla andra gruppass skriker dom på en att man ska orka mer, göra si och så. I yoga är det helt ok att lyssna på sin egen kropp och att lägga sig på knä med pannan ner i matten (barnets position) när som helst om man känner att man behöver det. Jag gjorde dock inte det, men det känns skönt att veta att man kan och får.