Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt folk få dricka alkohol om dom vill varför ska andra bestämma vad var och en kan göra eller ej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

så länge man dricker måttliga mängder så blir man ju mer social och så, sen är det lite roligt att veta vad fan man sa och gjorde gårdagen ^^

Om man inte kommer ihåg vad som sades och gjordes kvällen innan, så har man inte druckit måttliga mängder, den saken är ju klar.

Jag dricker för att det i flera fall kan vara gott, sen höjer man självförtroendet ca. 100000 steg, vilket gör det mycket lättare att träffa nytt folk, framförallt tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den frågan har min mamma ställt mig ett antal gånger...

Det är svårt att svara på den och fortfarande uppfattas som någorlunda förståndig.

Jag tycker det blir roligare att dansa i alla fall 🙂 Stegen faller sig mer naturligt...Sen är det ju en social grej också på samma sätt som man ofta äter tillsammans och många gånger har man det faktiskt väldigt roligt, 🙂

Men det finns såklart en rad andra saker man kan göra på helgerna som är roliga utan alkohol, många gånger roligare! Jag skulle aldrig kunna bli en sån där person som dricker varje fredag/lördag året runt!


   
SvaraCitera

joYchez:

Om man inte kommer ihåg vad som sades och gjordes kvällen innan, så har man inte druckit måttliga mängder, den saken är ju klar.

Jag kommer alltid ihåg allt jag gjort, men jag kommer inte ihåg exakt vad jag har sagt, en sak som visar på att jag dricker måttligt dock är väll att jag dricker vatten emellan åt och har aldrig baksmälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att folk dricker alkohol för att bli mer sociala, själv dricker jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att de ska våga ha sex med varandra ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är gott [blush]


   
SvaraCitera

Det finns inget vettigare att göra en lördagskväll sen att alla andra i äns umgängeskrets dricker gör ju inte saken bättre heller. Sjukt tråkigt att sitta hemma och att gå ut nykter är inget alternativ.


   
SvaraCitera

För att det är roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men va fan [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är gott? För att känna sig berusad? För att ha roligt?

Har dock börjat mitt projekt festa nyktert, känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

jag dricker vatten emellan åt och har aldrig baksmälla.

Bra de (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera