jobbigt ny. jag tror inte att jag mår dåligt, allt går hyffsat för mig för tillfället. tom skolan går bra men ändå vill jag så jävla gärna skada mig själv, vill skära, skära och skära i mig. men ändå inte. jag saknar den gamla goda tiden utan problem
säg nåt
gör d nt pga 7kt onödigt, gå till kurator.
Föreslår terapeut eller något liknande så att "tryggheten" det skadliga blir så liten så att dit undermedvetna inte längre ser det som ett alternativ.
patrick bateman:
säg nåt
nåt
Dan_the_ironman:
gå till kurator.
gillar inte tanten
OF 5:
Föreslår terapeut eller något liknande så att "tryggheten" det skadliga blir så liten så att dit undermedvetna inte längre ser det som ett alternativ.
läskigt att gå till sådana
tigr:
nåt
patrick bateman:
läskigt att gå till sådana
Det är inte så farligt, lovar, fast dem kan vara ganska underliga och tvivelaktiga ibland.
OF 5:
Det är inte så farligt, lovar, fast dem kan vara ganska underliga och tvivelaktiga ibland.
har du provat? haha det låter ju extremt läskigt.
patrick bateman:
har du provat? haha det låter ju extremt läskigt.
ja. En del undrar man vad dem rökt och andra är vettiga.
OF 5:
ja. En del undrar man vad dem rökt och andra är vettiga.
hmm. jo är nog lite så. vet att jag borde förödka gå och snacka med någon men vettefan fan om jag klarar det
bump
kram ta det lugnt, ät något gott och titta på film eller gör något roligt så kanske det känns bättre?
Dräparen:
kram ta det lugnt, ät något gott och titta på film eller gör något roligt så kanske det känns bättre?
du är så rar du jag har faktiskt mysigt ikväll med fotboll och chips, det hjälpte faktiskt.
Sök hjälp. Du behöver det. För din egna skull. Kram.
stereo total:
Sök hjälp. Du behöver det. För din egna skull. Kram.
mm jag är typ medveten om att jag borde göra det. är bara så jäkla svårt att faktiskt göra det, funderar ofta på det men vågar aldrig ta steget
patrick bateman:
mm jag är typ medveten om att jag borde göra det. är bara så jäkla svårt att faktiskt göra det, funderar ofta på det men vågar aldrig ta steget
Gör det bara. Våga. Ta ha steget.