Asså ja fattar inte varför de finns en massa 12 o 13 åringar som vill bli av med oskulden ja menar seriöst!???
Ni kommer bara ångra er, ja blev av med den som 14 o ja ångrar mej
Tycker ni ska chilla lite, önskar att ja gjorde de iaf!
Detta e ett råd bara så chilla nu o bli inte upprörda eller nåt!
Chilla me livet....
varför ångrar du dig?
sex, drugs and rock N roll!
Fuck yeeeah
Varför skulle man ångra sig
Om jag fick knulla när jag var 4 hade jag inte ångrat mig
Jag har aldrig riktigt förstått den där bli-av-med-oskulden-hetset som många ynglingar tycks ha. Man ska ha sex för att man älskar varandra och inte för att få det där v-kortet rivet...
börjar ditt namn på nått av följande TS? N E S A?
seriöst
Mattias94:
för att man älskar varandra
Eller för att det är skönt/kul att ligga.
Jag blev av med min när jag var fjorton och jag ångrar mig inte. Lia bra att bli av med den tidigt ju.
Lia bra.
Mattias94:
Jag har aldrig riktigt förstått den där bli-av-med-oskulden-hetset som många ynglingar tycks ha. Man ska ha sex för att man älskar varandra och inte för att få det där v-kortet rivet...
Vad gör det om man "förlorar" oskulden tidigt? Det är bara ett ligg. Nångång måste vara det första och det kommer bättre ligg framöver. . .
Aa men ja menar ju 13 åringar som typ ligger med 16-17 åringar o de e fan bara äckligt.........O desto äldre typ gamla gubbar desto äckligare....
Kan inte fatta att en 16 åring kan sjunka så lågt o ligga me nån under 14 -_- SICK!
yoint!:
Aa men ja menar ju 13 åringar som typ ligger med 16-17 åringar o de e fan bara äckligt.........O desto äldre typ gamla gubbar desto äckligare....
Kan inte fatta att en 16 åring kan sjunka så lågt o ligga me nån under 14 -_- SICK!
Mattias94:
för att man älskar varandra
yoint!:
..
Jag tycker att man ska ha sex för att man vill ha sex inte bara för att förlora oskulden.
Ja chillar me livet....
Mattias94:
Man ska ha sex för att man älskar varandra
Största bs:et ever!!
Sex kan vara lika awesome även fast man inte älskar personen i fråga