Aviseringar
Rensa alla

Varför är du medlem här?

Känner att det är min plikt att vara kvar, UM behöver min dekadens och mitt intellekt.

SvaraCitera

[crazy]

SvaraCitera

ååh.. vart ska jag börja. När jag blev medlem var jag så äckligt oseriös och skeptisk till hela grejen.
Men nu... Alltså jag har fått så mycket av den här hemsidan, bearbetning av problem, folk som verkar bry sig men framförallt en massa fina vänner som jag aldrig hade träffat annars.

SvaraCitera

Samma som biologen faktiskt

SvaraCitera

Fast utan kolon pe, jag är seriös.

SvaraCitera

Det positiva här om man jämför med populärare forum är att man hinner med att läsa alla intressanta trådar som skapas dagligen.. Nu skapas för visso inte intressanta trådar dagligen.. Utan ganska sällan numera.. Men eftersom forumlekandet här är aktivt så eh.. Nevermind, så kul är det inte. Jag är en sjuk människa som hänger här av tvångsmässiga skäl. [sad]

SvaraCitera
Paseo

finns en del intressanta människor här att prata med
hade det inte funnits så mkt skit som det gör också hade jag nog vart här mkt mkt mer o tyckt mkt om det pga människor är väldigt intressant tkr jag

SvaraCitera
Paseo

överlag menar jag då mmmmm

SvaraCitera
Uppåt
Ämnesstartare

Så sammanfattningsvis så är det få som faktiskt tycker att det är kul här?

Och hur många av er är Flashbackare?

SvaraCitera

Uppåt:

Så sammanfattningsvis så är det få som faktiskt tycker att det är kul här? Och hur många av er är Flashbackare?

alla som svarat i tråden hitills är människor som är aktiva och inloggade i princip dagligen. Så skulle inte säga att de loggar in för att det är tråkigt i alla fall.

SvaraCitera

Uppåt:

Så sammanfattningsvis så är det få som faktiskt tycker att det är kul här?

Tror att de flesta som har varit reggade en längre tid bygger upp ett väldigt starkt förhållande till sidan som pendlar mellan kärlek och förakt. Lite som någon som blir misshandlad i ett parförhållande men ändå inte kan lämna sin partner.

SvaraCitera
Vippen

Paseo:

hade det inte funnits så mkt skit som det gör också hade jag nog vart här mkt mkt mer o tyckt mkt om det pga människor är väldigt intressant tkr jag

+1

SvaraCitera

Utöver det jag skrivit så har man träffat på en hel del sköna lirare här. Både sådana jag aldrig träffat innan och även sådana jag jag känner irl som reggat sig.

Sidan i sig är trots sin ringa storlek och sina konstiga bitar kärleksfull på sitt speciella sätt. Känns som en funktionell dysfunktionell familj.

SvaraCitera

Tycker överlag om umare, liksom. Träffat några finisar irl och andra som är ruliga och fina att skriva med och som jag vill träffa någon gång. Är ju ingen forumare egentligen, fast nu är jag ju det..

SvaraCitera

Gillar att ingen nämnt UM-incesten än, allt för att inte skrämmas antar jag [ops][wink][badgrin][cool]

SvaraCitera