polymyalgia_reumatika:
Gillar att ingen nämnt UM-incesten än, allt för att inte skrämmas antar jag
Berätta mer.
känner att gemenskapen på sidan och alla fina vänner jag har fått.. är så vacker. ta exemplet umträff: umare åker land och rike för att träffa varandra, det är ju helt fantastiskt. tror det är få sidor som har sådan gemenskap. det är så fint
Fingerprints:
och inloggade i princip dagligen
detta också
alla är så hängivna!!!!!!
Lounge:
känner att gemenskapen på sidan och alla fina vänner jag har fått.. är så vacker. ta exemplet umträff: umare åker land och rike för att träffa varandra, det är ju helt fantastiskt. tror det är få sidor som har sådan gemenskap. det är så fint
Stannar väl kvar för att jag har lärt känna vissa väldans bra och tycker om dessa mycket + tidsfördriv (ibland asbra ibland aningen hälsofarligt).
Biologen:
Känner att det är min plikt att vara kvar, UM behöver min dekadens och mitt intellekt.
Ja, du behöver vara här.
OnT:
Vad jag gör här? Hoppades på att kunna finna människor jag uppskattar att spendera tid med och som tyckte om att göra desamma med mig. Det har jag gjort, tror jag. Därför är jag också kvar här. Sedan är det svårt att klippa banden till något som varit med en i flera år, oavsett om man skulle gilla det eller ej.
Blev medlem för att min crush var reggad här på den tiden. Nu är jag nog mest reggad i uttråkning.
Uppåt:
Berätta mer.
Det liggs runt en del. Jag tror nog att vi som inte legat med någon från forumet är i klar minoritet. De flesta har åtminstone hånglat med någon.
Som grädde på moset kan nämnas att två fd medlemmar just nu väntar barn. De träffades på forumet.
dvärgkastarn:
Det liggs runt en del. Jag tror nog att vi som inte legat med någon från forumet är i klar minoritet. De flesta har åtminstone hånglat med någon. Som grädde på moset kan nämnas att två fd medlemmar just nu väntar barn. De träffades på forumet.
men haha, största skämtet?? Värsta dejtingsajten ju!!
Tror jag är medlem här för det såg ut att vara ett mysigt forum med mysiga människor
mrman:
Tror jag är medlem här för det såg ut att vara ett mysigt forum med mysiga människor
YOU WERE WRONG!!! SO VERY, VERY, VERY, VERY, VERY, WRONG!!!
Dold text: Nä, skoya bara, det är asmysigt här.
Ensamvargen:
Dold text: Nä, skoya bara, det är asmysigt här.
HAHA, lovar UMare är finaste i värden
Uppåt:
men haha, största skämtet?? Värsta dejtingsajten ju!!
Mjo, lite så. Det mesta händer på träffarna dock.
dvärgkastarn:
Mjo, lite så. Det mesta händer på träffarna dock.
Träffar? Man träffas och skaffar barn?
ok sammanfattningsvis för alla som svarat i tråden:
- minsta gemensamma nämnaren verkar ju vara att man träffat många fina personer som man fortf träffar lr på nåt sätt har kontakt med på forumet.
- verkar också vara ett ställe att skriva av sig på och få tips från människor med olika bakgrunder, utanför ens egna irl-vänskapskrets, många som man även har pratat med länge.
- tidsfördriv pga vanesak och varit här länge. love-hate relationship, kinda.
va skulle ni göra utan mina fantastiska statistiska och empiriska färdigheter, vava??