Notifications
Clear all

varför har de tagit bort storleken 32?

Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

Varför en sån stark ovilja när jag vill dra dig ut för att köpa kläder då? [no-no]

Tror du att det har skett frivilligt? [shake]

Du får tvinga mig bättre, bara. [wink][wink][wink]

ReplyQuote
Topic starter

kosjka:

katten är katten i mitt liv.

Den som inte har en katt i sitt liv måste vara olycklig.

ReplyQuote

Purr Purr:

Den som inte har en katt i sitt liv måste vara olycklig.

+1

ReplyQuote

Köpte två linnen i storlek 32 här om dagen senast, ena på gina och det andra på HM. Så att den storleken skulle ah försvunnit är ju bara bullshit, eller så har vi väldigt speciella affärer... [crazy]

ReplyQuote

Hade för mig att de ändrat om bara... 34=32, 46=34 osv har läst det någonstans.... Annars så är H&Ms kläder ändå så olika stora inom storleken, en 34 kan vara jätteliten eller nära 36, så ta typ 10 st 34or så hittar du säkert nått som passar [y]

ReplyQuote

whatever:

34=32, 46=34

jävla pussies, därför jag trodde jag hade gått upp i vikt och blivit tjockare, när jag samtidigt märker att jag är smalare än förut (och att samma storlek på gamla kläder sitter bra eller är för STOR).

ReplyQuote

honolulu:

46=34

haha lite fel där... 36=34

ReplyQuote
Topic starter

Det är väl för att den inte faller inom ramen "normalt". Precis som att xxxxl kräver specialbutiker.

Om det nu är så att 32 = size zero. Annars så vettefan. De kanske hade slut just den dagen du handlade.

ReplyQuote
Topic starter

Complicated:

så jag är fet för att jag har storlek 34?
32 är ju rena skelett storleken

För att det är en sådan enorm skillnad på storlekarna 32 och 34? [confused]

ReplyQuote
Topic starter

Emulbitt:

För att det är en sådan enorm skillnad på storlekarna 32 och 34?

Hehe nä. Men jag är (naturligt) väldigt liten och har storlek 34, vilket jag är rätt ensam om. och vad jag vet så är det väldigt ovanligt att personer som är 15+ använder storlek 32..

ReplyQuote

storlek 32 är väl size 2 i USA ? [crazy]

ReplyQuote
Topic starter

32 på h&m måste ju vara groteskt litet [crazy] äh jag vet inte, aldrig ens tittat efter den storleken

ReplyQuote