Det låter som om du behöver ta en resa till utlandet. Ta en semester för dig själv och unna dig allt gott som du behöver!
Det behövs ibland!
-----
reklam är raderat då det bryter mot våra regler
räddningen kommer inifrån, där kom min räddning iaf.
du har alla kapaciteter, det gäller bara att de ska komma i rullning, vilket du knappt märker när du gör.
visst har jag varit på botten, dock så har jag aldrig uttalat mig om det för någon eftersom jag oftast ser mig som en parasit, men det går att slå sig fri! hitta positiva saker i omgivningen och klinga dig fast vid dem. pusssar!
Maisstore:
Det låter som om du behöver ta en resa till utlandet. Ta en semester för dig själv och unna dig allt gott som du behöver!
Det behövs ibland!
åh vill jättegärna resa bjuder du lr har 38 kr
Lounge fact:
åh vill jättegärna resa bjuder du lr har 38 kr
Visst, jag bjuder alla ungdomar.se på en resa. Man skulle kunna tro jag är gjort av pengar....
Kram
När jag mådde som sämst mådde jag sådär, vilket var i somras. Det behöver inte vara så, även om det kan vara en jobbig period där man inte ser någon lösning. Ring till en psykologimottagning, om de frågar dig om självmordsförsök och du berättar att du har tänkt eller försökt göra det, så berätta allt. Då har dem i princip skyldighet att hjälpa dig på en gång och sätta upp dig först på listan bland de som ska få träffa en psykolog eller läkare. Då är det stor chans att du får testa medicin.
vill bara lägga till något som de andra är inne på, när du går till en psykolog ska du vara ärlig och få fram dina problem. jag förstår om det inte är lätt att dra hela sin livshistoria men förklara hur du faktiskt MÅR, censuera ingenting. det är då du kan få den hjälp du behöver. tänk dig om du hade en fysisk sjukdom och gick till sjukhuset och berättade för läkaren om alla dina symptom. det här är likadant, bara att det sitter psykiskt. dessutom så kan man alltid komma med förslag/kontakta läkare själv..
Maisstore:
Visst, jag bjuder alla ungdomar.se på en resa. Man skulle kunna tro jag är gjort av pengar....
nä men det jag menar är att det är lätt att sitta och komma med förslag om resor men jag vill också jättegärna resa, men har inga pengar.. och då blir man bara ännu mer deppig. finns mycket kvalitéer att hämta i vardagen.
däremot är det bra att ha mål och sträva efter dem
Lounge fact:
nä men det jag menar är att det är lätt att sitta och komma med förslag om resor men jag vill också jättegärna resa, men har inga pengar.. och då blir man bara ännu mer deppig. finns mycket kvalitéer att hämta i vardagen.
däremot är det bra att ha mål och sträva efter dem
Okej, jo du har faktiskt en poäng .. men jag såg inte situationen på så vis. Kanske finns det en möjlighet att kunna låna pengar tillsvidare?
Eller så har man undansparade pengar som man kan använda.
Allt ska ta sån lång tid. Jag är fortfarande död inombords.