Notifications
Clear all

Varför vill hon inte ?

Topic starter

Har varit tillsammans med min flickvän i ca. 8 månader nu ! Världens bästa flicka verkligen , vi älskar varandra & har det jättebra tillsammans:) Jag är 17 år och hon ett år yngre. Jag tog hennes oskuld efter att vi varit tillsammans i ca 3 månader hon verkade gilla det 🙂

Efter det har vi faktiskt inte haft sex en enda gång och jag börjar verkligen bli otålig eller vad man ska säga, okej sexet är inte allt men man vill helst ha en fungerande sexuel-relation.. när vi träffas blir de att man ligger i sängen och gullar såklart med mera men aldrig att man har sex.

jag brukar fråga henne om hon vill sova hos mig och så där men det är oftast dom ena och dom andra bortförklaringarna ..

är hon osäker eller vad är de tror ni som gör att hon inte vill ? ska man ta ett snack & vad ska man i så fall säga? 🙂

vill inte att detta ska förstöra vår relation !

Over N' out 🙂

typiskt pöjkar. it's all about sex.

Dold text: nä, skämta.

ReplyQuote

vill hon inte så vill hon inte. bara att acceptera

ReplyQuote

kan du inte bara fråga rakt ut
"vill du inte sova hos mej?" och se vad hon svarar?

ReplyQuote

Hon kanske skäms, eller har fått för sig något.
Tjejkompisar kan intala en konstiga saker.

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

"vill du inte sova hos mej?" och se vad hon svarar?

hon skulle svara något liknande: joo klart jag vill älsk , men passar inge bra idag för jag ska jobba imorn klockan 11 typ

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mopsen:

Hon kanske skäms, eller har fått för sig något.
Tjejkompisar kan intala en konstiga saker.

jo jag tror du har en poäng där kan vara så ! Men hur ska jag då försöka göra henne lite mer sugen på't men de kanske kommer med tiden ?
vi känner ju varandra riktigt bra så de kan ju inte vara de att hon tycker de e för tidigt.

ReplyQuote

ovechkinjr:

men passar inge bra idag för jag ska jobba imorn klockan 11 typ

ni måste ju inte vara vakna sent...och 11 är ju inte så tidigt? [confused]

ReplyQuote

ovechkinjr:

vad ska man i så fall säga? 🙂

Din syrra ser inte så pjåkig ut och vild i sängen är hon också!

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

ni måste ju inte vara vakna sent...och 11 är ju inte så tidigt

nä precis menar det också :), men hon tycker inte de blir så mkt sova när man ska sova tillsamman så , de kan iof vara att hon vet att jag tidigare innan vårt förhållande har haft en sexuell relation med en lite "status tjej" eler va man ska säga hon var lite mer erfaren.. då kanske min tjej känner att hon måste vara lika bra och så tror hon inte på sig själv vad vet jag:P

ReplyQuote

Du var för kass senast.

ReplyQuote

Irresiistible:

typiskt pöjkar. it's all about sex.

ni tjejer då, ni slänger ju så in i helvete på pengar på en jävla massa shoppning! ni köper kläder fastän ni har så in i helvete av de!

Elaka häxan i väster:

Du var för kass senast.

va annars?

ReplyQuote

enhimmelskdrog:

vill du inte sova hos mej

Det är väl inte samma sak som "vill du ligga med mig?"

Jag hade iaf tänkt "ja jag kan väl sova hos dig om du vill" liksom sova över... men det kanske bara är jag... >_>

ReplyQuote

kill_enemy:

ni tjejer då, ni slänger ju så in i helvete på pengar på en jävla massa shoppning! ni köper kläder fastän ni har så in i helvete av de!

[tard]

ReplyQuote

sculptura:

Det är väl inte samma sak som "vill du ligga med mig?"

nej men han hade ju problem med att få henne att sova hos honom? tror jag [surprised]

ReplyQuote

ovechkinjr:

är hon osäker eller vad är de tror ni som gör att hon inte vill ? ska man ta ett snack & vad ska man i så fall säga? 🙂

Sedan kanske hon inte alls njöt av det som du trodde,du måste fråga henne[y]

ReplyQuote