Varför vill hon inte ? – Sida 4 – Snack – ungdev Forum

Aviseringar
Rensa alla

Varför vill hon inte ?

Greger_EFG:

Älskar alla små fåniga spel tjejer kör med sig själva xD

Du kan vara fånig.

SvaraCitera

mopsen:

Du kan vara fånig.

Är fortfarande fånigt att du dricker för att sedan kunna skyllad på att du va packad när du hade sex med vem d nu va[wink]

SvaraCitera

Greger_EFG:

Är fortfarande fånigt att du dricker för att sedan kunna skyllad på att du va packad när du hade sex med vem d nu va

Nja, det har jag inte gjort.
Bara gjorde det i början på ett förhållande. [crazy]

SvaraCitera

mopsen:

Nja, det har jag inte gjort.
Bara gjorde det i början på ett förhållande. [crazy]

Seriöst? Trodde d va extremfall. Att du faktiskt skulle behövt va packad för att ha sex med din kille är fascinerande.

SvaraCitera

Greger_EFG:

Seriöst? Trodde d va extremfall. Att du faktiskt skulle behövt va packad för att ha sex med din kille är fascinerande.

Nja, riktigt så är var det icke.

SvaraCitera

OF 5:

vill hon inte så vill hon inte. bara att acceptera

absolut inte att aceeptera... Du borde fråga henne vad hon anser om sex, tycker tänker.. få ut hennes tankar kring allt, du borde få veta eftersom du är ihop med människan. Får du ej veta lr att du får veta att hon ej gillar sex lr liknande, så är det vara att acceptera.... och sedan är det upp till dej om du vill stanna i en celibat relation lr gå vidare.

Visst sex e int allt.. men det betyder MYCKET i en relation, kärlek är intimitet, att älska någons insida och utsida =allt!

mopsen:

Hon kanske skäms, eller har fått för sig något.
Tjejkompisar kan intala en konstiga saker.

väldigt sannoligt! tjejer har många komplex, måååånga... men du förbättrar garanterat saken med att ge många ärliga komplimanger i en lagom mängd, speciellt när du rör vid henne, säg hur sexig hon är lr hur du älskar den å den kroppsdelen osv. Jag har verkligen HATAT mina ben, men nu älskar jag dom, pga jag fått komplimanger av honom.

Elaka häxan i väster:

Du var för kass senast.

absolut inte, lr visst kanske det... du e ung och möjligtvis nybörjare, men så även hon... ju mer sex desto bättre blir det[wink]

SvaraCitera

oerfaren:

absolut inte, lr visst kanske det... du e ung och möjligtvis nybörjare, men så även hon... ju mer sex desto bättre blir det[wink]

Man kan inte avgöra själv om man är kass eller ej. Det är upp till ens sexpartner att bedöma.

SvaraCitera

Elaka häxan i väster:

Man kan inte avgöra själv om man är kass eller ej. Det är upp till ens sexpartner att bedöma.

så sant... syftet låg väl mer på att man kan ej avögra att han e kass i sängen bara för att tjejen ej vill ha mer sex. Men visst, det är en tanke.

SvaraCitera

hon blev avskräckt och vill undvika en repris

SvaraCitera

hmmm jag tror att hon är rädd för att ha sex igen. hon har bara haft det en gång, och denna gång var hennes första! det var nog inte världens positivaste intryck hon fick 🙂

SvaraCitera
dinga

Irresiistible:

typiskt pöjkar. it's all about sex.

Ja det stämmer.

SvaraCitera

querido:

hmmm jag tror att hon är rädd för att ha sex igen. hon har bara haft det en gång, och denna gång var hennes första! det var nog inte världens positivaste intryck hon fick 🙂

Jag var jätteblyg både första och andra ggn... efter första ggn tänkte jag "jahapp.. det var det, nästa gång om en månad kanske.." Och så kom han redan 2dagar senare och vill ha sex IGEN å jag bara neeeej... hade absolut inget med att han var dålig å göra (för det var han inte), det handla väl mer om mitt ouppforskade sexuella behov att göra. Han fick putta igång vårt sexliv tills jag blev fanatisk[crazy]

SvaraCitera

oerfaren:

Jag var jätteblyg både första och andra ggn... efter första ggn tänkte jag "jahapp.. det var det, nästa gång om en månad kanske.." Och så kom han redan 2dagar senare och vill ha sex IGEN å jag bara neeeej...

jaaa... man måste bara våga! och det tror jag att den här tjejen har svårt med hoho 🙂 dessutom lär man sig efter en stund att vara utan sex i ett förhållande, och då behöver man bara en spark för att komma igång! :p

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera