- För- och efternamn
Emanuel Högberg (variabel)
- Ålder
23
- Kontakt
emanuel.hogberg@gmail.com
0707988420
http://emanuel.aminus3.com/
- Personligt brev där du beskriver dig själv (intressen, sysselsättning etc.)
Hej!
Jag studerar till systemarkitekt vid Högskolan i Borås och bor här med min flickvän. Jag har varit medlem i ungdomar.se sedan slutet av 2005 och jag känner att det börjar bli dags att sätta lite högre krav på mig själv och få utlopp för ambitioner i mitt liv som moderator. Mina intressen är framför allt film, foto, matematik, programmering och filosofi. Jag tränar Krav Maga ett par gånger i veckan, och jag tycker att det är mycket givande. Handlar på ica, hänger i UM-chatten och forumet och tar promenader i naturen.
- Vad du tror att du kan tillföra sajten som moderator och även vad sajten kan tillföra dig
Jag uppmuntrar gärna till diskussion och vill ha möjligheten att rensa upp skräp utifrån sidans regler. Jag är redo för det ansvaret och skulle vara ambitiös om jag fick chansen. Jag gillar diskussioner där människans situation och drivkrafter sätts i fokus, och där vår abstrakta tillvaro beskrivs på kreativa sätt. Jag gillar välgrundade åsikter, inte alltför logiska utan snarare motiverade på ett sätt som lämnar utrymme för andras, och originella idéer där saker satts i ett större perspektiv.
Jag tror att UM:s användare skulle kunna bli bättre på att uppmuntra till sådana resonemang, så att åsikter och tankar kan flöda fritt och på ett respektfullt sätt.
- Varför vi ska rekrytera dig
Antar att det är riktigt många som söker, och jag vet inte om jag är den person ni söker, men jag tror att jag skulle kunna bidra. Jag söker för att jag varit medlem på UM länge och jag känner att jag vill få chansen att bidra med något till mitt favorithörn på internet. Jag trivs med att hjälpa människor och tror att jag skulle passa som moderator.
- Vilket/vilka forum du vill moderera och varför? (Vad du har för eventuella kunskaper etc.)
Mina främsta intressen är film, foto, matematik och programmering, så det är inom dessa forum jag är intresserad att moderera; "Datorspel och TV-spel", "Datorer och IT", "Film, TV och Underhållning", "Konst och Grafik", "Vetenskap och Filosofi" samt "Politik och Samhälle". Jag är insatt i alla dessa tack vare min utbildning (programmering, matematik och filosofi), mitt intresse för film, foto och bilder (photoshop bl.a.).
Mvh. Emanuel/variabel
Crypto:
variabel
Aristoteles:
variabel
Buddah:
variabel
Galvmeister:
variabel
Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner