jäkligt varmt har det varit på sistonde. 21 grader idag och så har det varit ett tag nu
fick mig att tänka på att det typ inte finns nån vår och höst längre. blir sommar och sen vinter direkt. vädret är fucked up
10 grader här.
Jepp.
Så kan det vara ibland.
borde vara bara vår sommar höst
bort me vinter
sommar
så jävla gött med värmen! SOL,SOMMAR=MYS
är meteorologisk sommar här sedan 17e april
Gött som fan är det.
Capture:
10 grader här.
usch
hannnah:
borde vara bara vår sommar höst
bort me vinter
sommar
mmm jag håller med
för gillad ejag vintern men har tröttnat på den på senaste år
Paranormal_Cannabis:
så jävla gött med värmen! SOL,SOMMAR=MYS
enhimmelskdrog:
är meteorologisk sommar här sedan 17e april
grymt
Vaknade i ett ruskigt varmt rum idag. Öppnade fönstret, ingen skillnad. Öppnade dörren, swoooosch <3
patrick bateman:
grymt
aa 😀
patrick bateman:
för gillad ejag vintern men har tröttnat på den på senaste år
ja med, men d 2 senaste har ju vart så man bara vill kräkas på dom
Sommaren suger!
Det innebär bara allergibesvär, kryp överallt i huset och utomhus. dusch 5 gånger om dagen, svettiga och sömnlösa nätter och att det kliar i huvudet så fort man kommer utanför dörren...
Snörika vintrar
Mitt_namn:
kryp överallt i huset och utomhus
det är nog den enda nackdelen med sommaren... men vintern däremot. USCH! Man lider varje sekund man är ute. Tunga kläder som bara fördröjer den outhärdliga kylan till nå kroppen. Jag orkar inte skriva allt negetivt. men det var bara en bråkdel
Nä ush hatar värmen och därmed sommaren. Våren är bäst tätt följt av hösten. Då är det perfekt väder, inte för kallt och inte för varmt. Me like
Det kröp myror på min frukost. Men det gjorde ingenting. Är ju fantastiskt nice att kunna sitta lättklädd ute i solen och äta innan det ens är maj.