Aviseringar
Rensa alla

varning


Ämnesstartare

ja vill bara säga en varning de finns en användare som hette jr_bht här inne och säga det att det är ngn elak...och läs inget inget som han skriver! För anlednignen för han vill bara lura andra att må dåligt. Och ljuger alltid. Ibland vill han skrivea saker för och få andra och påverkad dem att göra saker som dem kommer ångra sän och som alldrig går att fixa. Och han håller på med droger och skit. Så det är väl dfr. Men visst de är synd om dem som håller på med droger men man måste akta sig också, de kanvara så illa att han vill lura er att göra nåtting som ni kan bli jätte ledsen av, och sen göra sj mord, för ni inte klarar av att leva på de sättet, helt förstörda människor vill han att alla ska bli, för han mår jätte dåligt


   
Citera
Ämnesstartare

okej nu har han varit inne på min sida igen!! typiskt att bli förföljd av en farlig som kanske tillochmed är mördare,men sånt skit man får stå ut med och inte ta illa upp, tänka på att alltid verka trevlig och positiv, uppmuntra, de är inte så lätt för dem som håller på med knark och mår jätte dåligt även fast det är dems egen fel


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok ska akta mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu skrev jag det... trevligt och artigt 🙂 som ett svar . att dem inte kommer ta bort ngra låtar i ungdomar spel listan, för de är inte schysst, man kan inte bara ta bort saker, för man sj inte förstår dem, och tror de är nått dåligt. men vissa förstår ju inte det men då får man säga det 🙂 och hoppas dem lär sig 🙂

dvärgkastarn:

Ok ska akta mig!

det skönt att min varning gör nytta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tråkigt troll.

ursäkta? menar detta & sånt här är inget att skämta om...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tråkigt troll.

Det är ennie ditt truckstyre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det är ennie ditt truckstyre!

Redan, ditt praktmiffo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh fyfan vad obehagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Redan, ditt praktmiffo?

Visste detta men det verkade som att du missat detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera