Blivande_japan:
jag har fan 1 buddha i turkos-metallicfärg!
slå d va!!!
å va fin
ja har 3 småbuddhor bara!
höna:
å va fin
mm såhär ser d ut!!
höna:
ja har 3 småbuddhor bara!
aha
Blivande_japan:
mm såhär ser d ut!!
å tror jag sett den!!!
Blivande_japan:
har 1 par som typ är åt nylonhållet från japan jag köpte för ca 30 sek som har hållt 3 år! helt galet
aha =) finns ju olika nylon.. typ 10den och 30den osv, ju dyrare desto bättre, typ
Lounge:
aha =) finns ju olika nylon.. typ 10den och 30den osv, ju dyrare desto bättre, typ
okej. brukar använda mina nylonstrumpor i snitt 1 gång innan d blir revor i dem... fast revorna på dem brukar bli vid fötterna
Blivande_japan:
okej. brukar använda mina nylonstrumpor i snitt 1 gång innan d blir revor i dem... fast revorna på dem brukar bli vid fötterna
aaa men det där är mycket kraftigare tyg
kanske passar bättre på vintern, iofs
Lounge:
aaa men det där är mycket kraftigare tyg
aha okej
kan ej sånt här
Blivande_japan:
kan ej sånt här
inte jag heller men vet att det finns olika "den", frågade ngn gng på hm efter strumpisar som ej går sönder
Lounge:
men vet att det finns olika "den", frågade ngn gng på hm efter strumpisar som ej går sönder
aha!
då kan du ej gå barbent under klänningar osv utan att få skavsår?
detta problem uppenbarade sig för mig förra sommaren när mitt stora mellanrum mellan låren försvann. vill ha det tillbaka. vill skära bort de rätt få, men ändå så jävla irriterande, centimeter lår som kan nudda varandra
Säger bara:
VEROMODA (eller om man kanske skriver vero moda?)
Deras är svinbra, har testat de från H&M och Gina tricot, de är skräp.
isola:
då kan du ej gå barbent under klänningar osv utan att få skavsår?
brukar bli mer eksem typ
men nä kan gå så bara 1 dag typ
isola:
detta problem uppenbarade sig för mig förra sommaren när mitt stora mellanrum mellan låren försvann. vill ha det tillbaka. vill skära bort de rätt få, men ändå så jävla irriterande, centimeter lår som kan nudda varandra
mina ben skavde när jag vägde 13 kg mindre och var underviktig, också, så tror jag aldrig kmmr på uppleva hur d där känns...
Geigerzähler:
VEROMODA (eller om man kanske skriver vero moda?)
fan ska kolla där då
nu vet jag två som säger att gina tricot är bajs och en säger att de är bäst