Vet att det finns några trådar om de men ingen svarar på min tanke.
Tänker köpa en vattenpipa (från partykungen). Till den tänkte jag också köpa den nikotinfria tobaken som de också säljer.
Min fråga är om man verkligen kan lita på att det inte finns nån nikotin, tjära eller tobak i den
gief
eroh:
nikotinfria tobaken
så äckligt
köp riktig ist, godare.
du lär ju inte bli niktorinberoende av pipa
Tobak är dyrare än socker (vilket är vad den där "tobaken" består utav).
eroh:
nikotin, tjära eller tobak i den
Spelar det för roll?
Men asså, det är ytterst lite Nikotin o tjära o de i Vattenpipa, Cigg är BRA mycket värre..
Men asså, det är ytterst lite Nikotin o tjära o de i Vattenpipa, Cigg är BRA mycket värre..
eroh:
Min fråga är om man verkligen kan lita på att det inte finns nån nikotin, tjära eller tobak i den
absolut men det är inte väryt att lägga påengar på. fök gräs istället och inte cb utan sånt som finns på gräsmattan samma effekt men g ratis
asså nikotinfri tobak är tobak och smak - tobak
så skaffa bara smaken wsom den är och skit om de står tobak eller inte på
Riiikard:
Det har du nog fått om bakfoten.
Im not a lemon:
Det har du nog fått om bakfoten.
Eftersom vattenpipan bara hettar upp tobaken, och inte bränner den som cigaretter, så blir inte röken lika farlig. Sen röker man ju väldigt mycket mer vattenpipa så det går väll jämnt ut i slutändan..
Tips är att inte köpa Soex skittobak utan nikotin (eller någon annan sort för den delen, bara sett soex här i sverige..) Köp riktigt tobak och rök mindre istället, är så pass lite nikotin i det att du knappast blir beroende ändå - om du håller det till en lyxgrejj o inte vardagsröker.
Säger det igen - OTROLIG skillnad på riktig tobak och dom nikotinfria tobakssorterna. Köp Nakhla körsbär!