mopsen:
varför tar du upp detta.
flåt
Jag har varit men tröttnat för länge sen, fyra år sedan.
Lejonhjärta:
Jag har varit men tröttnat för länge sen, fyra år sedan.
Vad nickade du då? Du påminner lite om kille_1986 eller vad han hette i stilen.
internet:
vegan är en bra bit på vägen dock!
Ja det tycker jag med, får ju se hur det går haha
ensammastisverige:
Ja det tycker jag med, får ju se hur det går haha
det är enkelt!
internet:
fast orkade aldrig skriva något pga anledning: asdålig server
Det var ju det som gjorde sidan charmig. Och en av anledningarna till att det inte krävdes så hård moderering. :')
Venfort:
Det var ju det som gjorde sidan charmig. Och en av anledningarna till att det inte krävdes så hård moderering. :')
hängde mer på andra halvan pga smidigare och mer lättöverskådligt
Rödingajävel:
Blablabla? Blablablablal!!!
Orkar inte läsa din novell. Jag har rätt, punkt slut ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
internet:
hängde mer på andra halvan pga smidigare och mer lättöverskådligt
Men shit, gubben! Du tror väll inte jag försöker vara elak? Du är min kompish, jue. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Venfort:
Du tror väll inte jag försöker vara elak? Du är min kompish, jue.
haha, nä. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
känner bara att det alltid känns som att jag hörde till fel garde så måste försvara mig för att upprätthålla ett visst mått heder!!!!
internet:
känner bara att det alltid känns som att jag hörde till fel garde
Det gjorde du ju.
Inget att skämmas över, dock. Det var ju vi som assimilerades in i ungdomar.se och inte tvärtom. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Stringburka:
Vad nickade du då? Du påminner lite om kille_1986 eller vad han hette i stilen.
.. Antar att jag ska ''tacka''. Däremot känner jag inte ens till ''Kille_1986''. Du får gärna utveckla det hela. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
internet:
det är enkelt!
JA! och vill man blir det enklare haha.. bara tjat hemifrån om hur "dyrt allt kommer bli" när jag bor hos både två föräldrar som innan varit vegetarianer (och veganer för den delen) i största delen av deras liv..
Lejonhjärta:
.. Antar att jag ska ''tacka''. Däremot känner jag inte ens till ''Kille_1986''. Du får gärna utveckla det hela.
Nah, tacka inte. Gillade aldrig honom. Nu har du inte betett dig lika tardigt som honom, men ni hade en del lika drag i sättet att skriva och div. åsikter (skälet till att jag inte gillade honom, eller dig).
Men vad nickade du innan?
Stringburka:
''Kille_1986'
Stringburka:
tardigt
🙁
Till ämnet: svamp!
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)