Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?

Ämnesstartare

1. Jag är en kille på 17 år, jag älskar att sola och bada. Jag vill bli omtyckt av samhället och speciellt tjejer. 
  2. Jag  är en tjej på 21 år, jag orkar inte med alla brunstiga "vältränade och generösa män". 
  3. Jag är en man, jag är allvarsam, och medveten om att ibland måste tuffa beslut göras. 
  4. Jag är en zen buddsit munk, jag har tränat disciplin och uthållighet i 200 år. 
  5. Jag är en katolskt kristet helgon, jag har inte helgonförklarats ännu, men mina handlingar motiveras av att vara en bra förebild för andra.
  6. Jag är en provikatör, jag älskar att provocera människor att tänka. 
  7. Jag är en charmig och självsäker man, jag är en mästare på att manipulera dig att uppfatta mig som jag vill att du ska uppfatta mig. Så jag får som jag vill.
  8. Jag är en vacker och modemedveten kvinna, jag är en personifiering av feminitet. 
  9. Jag är en nörd, jag pratar på ett nördigtsätt så du känner dig trygg om du är nörd. 
  10. Jag är en flicka på 14 år, mobilen är min pojkvän.
  11. Jag är en hipster som gillar att att skapa häftiga och spännande saker.
  12. osv

SvaraCitera
Ämnesstartare

har skrivit ett fett långt inlägg om det här tror till och med att jag dödade skriv en umare-tråden med den. hehe. jag skulle kunna ta upp massor av egenskaper och beteenden som beskriver hur jag kan te mig i vissa situationer, men riktigt då enkelt är det inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

En najs chill dude

SvaraCitera