Aviseringar
Rensa alla

Vem är du?


Attitydinkontinent:

hallå moget att ta bort citering ?? 

Hallå kske ångrade miiiig 🙁 


   
SvaraCitera

S3ON:

Hallå kske ångrade miiiig 🙁 

pmmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

morfar ginko: vem är du utöver ditt yttre, under ditt skinn?

Hur svarar man på det? Man är ju en sjukt massa saker, vilket tar lång tid att rabbla upp. Och hur kan någon inte veta vem de är utöver deras utseende?


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

onödigt elak: jag är jag =) en glad kille som kör postmoppe väldigt bra =)

Men det finns väl en massa andra glada killar som kör postmoppe väldigt bra 😉 


   
SvaraCitera

Tellus:

Hur svarar man på det? Man är ju en sjukt massa saker, vilket tar lång tid att rabbla upp. Och hur kan någon inte veta vem de är utöver deras utseende?

Där har du ditt svar. Om det finns för mycket, hur kan en då veta vad som är väsentligt?


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

morfar ginko: Om det finns för mycket, hur kan en då veta vad som är väsentligt?

Så då menar du alltså att ingen vet vilka de är? Vad menar då människor när de säger att de har "hittat sig själva"? Innebär det att de lärt sig vad det väsentliga är?


   
SvaraCitera

Tellus:

Så då menar du alltså att ingen vet vilka de är? Vad menar då människor när de säger att de har "hittat sig själva"? Innebär det att de lärt sig vad det väsentliga är?

Ja. Existens är någonting som är levande och i ständig förändring. Så att berätta precis vem du är skulle inte fungera då det tar lång tid och hinner ändras under tiden du berättar.


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

morfar ginko: Ja. Existens är någonting som är levande och i ständig förändring. Så att berätta precis vem du är skulle inte fungera då det tar lång tid och hinner ändras under tiden du berättar.

Oki morfar. Party


   
SvaraCitera

Tellus:

Oki morfar. Party

🙂


   
SvaraCitera

Tellus: Men det finns väl en massa andra glada killar som kör postmoppe väldigt bra 😉

och vad innebär det i din värld?


   
SvaraCitera

gissar att de flesta som säger så lider av att behöva omvärdera sin självbild, sina minnen och beteenden i en snabbare takt än vad som är bekvämt, och så att de upplever instabilitet och osäkerhet när de ska förhålla sig till omvärlden. alla måste ändras och bli nya personer hela tiden, men oftast går det så långsamt och försiktigt att man inte märker det i stunden.

jag är ingen. jag är en samling mönster. jag kan inte uttrycka vem jag är och tala sanning.


   
SvaraCitera

Tellus:

Det kan jag förstå, absolut; Man upplever och presenteras för nya saker och så klurar man ut om man gillar det eller inte. Jag har ändå svårt för att förstå hur man "hittar sig själv".

Man får bättre grepp om sin "identitet" och vet mer saker om sig själv. Istället för att vara en "vilsen ungdom" alltså


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

onödigt elak: och vad innebär det i din värld?

Menar att DU måste vara så mycket mer än en glad kille som kör postmoppe. Meningen med tråden är att jag inte förstår hur man inte kan veta vem man är. Är det ditt sätt att definiera dig själv ska jag självklart inte säga något - det enda jag menade med det jag sa var att du inte bara är en glad kille som kör postmoppe vilket även bevisar hur stor frågan "vem är du?" egentligen är.


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

Bööööörg: Man får bättre grepp om sin "identitet" och vet mer saker om sig själv. Istället för att vara en "vilsen ungdom" alltså

Tumme upp Låter bra.


   
SvaraCitera
Tellus
Ämnesstartare

durga: jag är ingen. jag är en samling mönster. jag kan inte uttrycka vem jag är och tala sanning.

Vad får dig att tänka så?


   
SvaraCitera